Beyler ehliyetimi yeni alıyorum cbr 125 alıcam kullanmayı bilmiyorun ilk olarak ucuz vitesli motor kullanıp yan yatırsamda üzülmem öğrenince cbr yi kullanırım çok ucuz vitesli motor tavsiyesi...
saol fat280 kardeş 800tl elimde var cbr 125 kullanıcam bu saydıkların motorla alışabilirim değilmi
çok saol yardımın için bugün sahibindene bakayım yarın pazarlıkla alırım öğreniyim yeter
aynı şey sen arkadaki pedala bakma artı arka pedalı kullanıp alışma motorcuya o arka tarafını kestir. sadece ön taraftan kullan cbr aynıdır vitesler 1 aşşağı gerisi yukarı. arkadaki pedalı kestirmeyip ona alısırsan cbr da şaşırabilirsin ilk kullanmaya başladıgım zamnalarda o hatayı yaptım araç solarken yükselticeme düşürmüşüm :queen: cup tan alışkanlık![]()