arkadaşlar motor kullanmayı bilmiyorum ucuz vitesli motor önerirmisiniz....

Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
52
Beyler ehliyetimi yeni alıyorum cbr 125 alıcam kullanmayı bilmiyorun ilk olarak ucuz vitesli motor kullanıp yan yatırsamda üzülmem öğrenince cbr yi kullanırım çok ucuz vitesli motor tavsiyesi...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Beyler ehliyetimi yeni alıyorum cbr 125 alıcam kullanmayı bilmiyorun ilk olarak ucuz vitesli motor kullanıp yan yatırsamda üzülmem öğrenince cbr yi kullanırım çok ucuz vitesli motor tavsiyesi...

slm kardeş sana tavsiyem ilk başlarken asya as125, mondial mg125 veya uag125 modeli , kanuni breton 125 , kuba km125-6 modellerinin ikinci el fiyatlarına bak derim 750-1250 arası bulursun düşsende kaporta olmadığından fazla masraf çıkarmaz :D
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
52
saol fat280 kardeş 800tl elimde var cbr 125 kullanıcam bu saydıkların motorla alışabilirim değilmi
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
saol fat280 kardeş 800tl elimde var cbr 125 kullanıcam bu saydıkların motorla alışabilirim değilmi

motor sürmesini öğrenir ve alışırsın tecrüben daha iyi olur bende breton vardı önceden ben memnundum 2 sefer kaza geçirdim ondan dolasyı sattım yoksa iyi motorlar senin işini görür fazlasıyla :D
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
52
çok saol yardımın için bugün sahibindene bakayım yarın pazarlıkla alırım öğreniyim yeter
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
52
amin kardeş tekrar saol

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:13 ----------

fat 280 kardeş bişey daha sorucam busaydığın motorun vitesi cbr gibi değil 2taraflı önde ve topukta cbr ise tek pedal aşşagı yukarı buna alışınca cbrde zorluk çekmiyim
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
aynı şey sen arkadaki pedala bakma artı arka pedalı kullanıp alışma motorcuya o arka tarafını kestir. sadece ön taraftan kullan cbr aynıdır vitesler 1 aşşağı gerisi yukarı. arkadaki pedalı kestirmeyip ona alısırsan cbr da şaşırabilirsin ilk kullanmaya başladıgım zamnalarda o hatayı yaptım araç solarken yükselticeme düşürmüşüm :queen: cup tan alışkanlık :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
aynı şey sen arkadaki pedala bakma artı arka pedalı kullanıp alışma motorcuya o arka tarafını kestir. sadece ön taraftan kullan cbr aynıdır vitesler 1 aşşağı gerisi yukarı. arkadaki pedalı kestirmeyip ona alısırsan cbr da şaşırabilirsin ilk kullanmaya başladıgım zamnalarda o hatayı yaptım araç solarken yükselticeme düşürmüşüm :queen: cup tan alışkanlık :)

slm arkadaşın dediği gibi ön tarafı kullan arka tarafı kullanma kullanmadıktan sonra cbr ile aynı zaten vitesleri yada arkadaşın dediği gibi kestir arkayı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst