Mondial arkadaşlar mondial 151 rs alacam nasıl modifiye ederim lütfen yardım!!!!!

Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
4
motor güzel kim ne derse desin , çok uzun ömürlümü ? : hayır
hız yaparmı ? : ıkınırsan 120 , sağlammı ? : kullanışına göre ve bakımını zamanında yapışına göre değişir !
modifiye yapıyorsan göze alman gerekenşeyler
1 : göze hitap etmeli
2 : bitek senin motorun diyerlerinin motorlarından farklı olmalı
3 : geri dönüşü ol mama ilhtimaline hazır olmalı
4 : satılmama ihtimaline hazır olunmalı


modifiye ne yapabilirsin ; müzik sistemi konusunda uğraş güzel işcilik alacağın bi oto elektirik işleriyle uğraşan birine yada tunning firmalarından biriyle çalışmalı , hızadan ve dengeden feragat edip motorun amasörlerini düşüre bilirsin , eksozu ısıya dayanıklı bir boyayla motorun rengine boyaya bilirsin , jantları motora uygun bi renge boyaya bilirsin ama kesinlikle motorun rengine boyama motorun rengi kırmızıysa , bordo maviyse yaldızlı sarıya boyaya bilirsin örnek olarak led lamba kullana bilirsin hatta müzil sistemi yaparsan sistemi yaptırdığın yere gidip led lambaları müziğin rengine göre bile yanıp sönmesini ayarlata bilirsin , ama schooterın motor kısımı ile sakın ve sakın oynama çok hassas yapılmıştır , yolda kalma ihtimali çoğalır aynaları sökme , eksozun sesini çoğaltıcak şekilde oynama zira motor zaten ne işi kendi çiğerinden haykırır ses tellerini yırtma baş ağrısı olmasın , ve güzel bi kask al heryerde satılıyo 50 60 milyona racer kaskları çok karizmatik oluyo tavsiye derim , hız yapma motorcu kardeşlerin sana ihtiyacı var ölüm herzaman kapıda saygılar ... koyun gibi herkezin bindiğine binmek istemiyosan en yakın çözüm modifiye keşke devlet izin versede motorlarımız sadece bize özel olsa
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2010
Mesajlar
21
modifiye show

bak kardeşim 151 rs mi makine ilk önce amasörleri indir ondan sonra yazılari sıtarak cıkar ve iki tane şerit cek altlara let degil neon tak ömürlü olsun elcikleri ve fren kollarini degiştir koltuga güzel bir resim ayarla ve zenon al iki tane sisleride motorun renginde yaparsankafaya da dama yaparsan on numara makıne olur sana daha faslasını istersen beni bul [email protected] da
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
197
rizoma elcik tak rizoma fren manetleri tak....zenon tak motora nos tak lastiklerimetzeler m3 tak....bide kafana kask tak yeter....

ne modifesi kardeş al bin motora ..

helal üstad çok güzel söylemişsin :) tek kelimeyle mükemmel. 150 tl bütcem var diyo arkdaş, ben olsam güzel bi kask alırım o paraya tabi tercih meselesi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst