Mondial arkadaşlar mondial 151 rs alacam nasıl modifiye ederim lütfen yardım!!!!!

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
eeee??

modifiye nereye yapacaksın?
motoramı?
kaportasınamı?
bütçen nedir?
nerede oturursun?

motora modifiye yapacaksan,hiç uğraşma derim...
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
23
kaportasına ve isiklandırma sistemine 150 tl bütcem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:13 ----------

birde ses sistemi düşünüyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:13 ----------

mugla da :):):):)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ışıklandırma için led tavsiye ederim tuningcilerden asla alma 20 cm olanına buradaki butun tuning malzeme satanları 40 tl istiyo . toptan elektrikcilerden al 1 metresi 15 tl falan olması lazım. ışık sistemini taktıktan sonra sakın egzostla oynama cünki bendede var hic güzel ses cıkmıyor orjinali daha iyi.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
motoru aldınmı? önce bi al modifiye kolay, zaten yapılacaklar belli
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
23
motoru almak kolay param elimde istedigim zaman alırım ama neler yapabilirim o önemli
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
motoru almak kolay param elimde istedigim zaman alırım ama neler yapabilirim o önemli

1. sakın farlara ve sinyallere bayan çorabı geçirme!

2. sakın aynaları sökme!

3. sakın otomobil egzostu takma!

4. sağına soluna "kamyon yazıları yazma hatta hiç bir yazı yazma mümkünse japonca da olmasın"


bunlar haricinde yapacağın modifiye apaçiliğe girmez, şimdiden hayırlı olsun kardeşim


tavsiyelerim

1. jantları uyumlu bir renge boya
2. jant şeridi olabilir
3. led ışıklandırma abartıya kaçmadan olabilir
4. farın tekini uzun tekini kısa ayarlttır (bu akün için daha hayırlı olcaktır)
5. park ampullerini sök onun yerini ledlere bırak
6. amortisörleri boya
7. top case bağlatma mümkütse arka aparatı sök
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ses sistemine ne diyorsun

olabilir oda basit

12v beslemeli 1+1 pc hoparlör setini güzelce sök hoparlörleri düzgünce kestiğin ön torpido kapağına monte et beslemeyi ön kontaktan al açınca çalışsın! ama araya sigorta koysunlar mutlaka hoparlörlerin ses sinyal girişini güzelce minik bir jack yuvası yap orada mp3 çalar walkman gibi aletleri bağlarsın bukadar basit :cat:
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
buraya tam olak nası resim ekleniyor bana söyleyin eski motrumun resimlerini koyuyum
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
çakma silikon elcikler var 5 - 7 tl arasında onlardan tak - ben taktım guzel hoş durdu - amasorlere emnıyet kemer kılıfı tak motorla uyumlu - ben taktım 1 yıl omru vardı omru bıttı şimdi söktüm - reklamcıda farlara kaş çektir yada kendin çek fazla kalın olmasın sinirli bakış versin ben kendim çektim - jantları boyat motora uyumlu renkte sonra jant şeridi çek ben boyatcam şuan bütçem hiç yok - istersen egsozun çıkış borusunun altına 2 cm boşluk bırakarak 8 cm altı kapalı bir boru kaynattıra bilirsin hoş ses veriyo araba egsozu takanlarınkinden bin kat daha iyi - pilastik kısımdaki havalandırma kanallarına jant şeridinden çekebilirsin abartmadığın için hoş durur ben çektim - [email protected] msn adresim resim resimlerini görmek istersen ekleyebilirsin - mondial 151 rs topiğinin 100 ila 110 arası sayfalarında motorun eski resimleri var orda amasör kılıfını far kaşlarını görebilirsin - şimdiden motorun hayırlı olsun kazasız belasız :cat:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
rizoma elcik tak rizoma fren manetleri tak....zenon tak motora nos tak lastiklerimetzeler m3 tak....bide kafana kask tak yeter....

ne modifesi kardeş al bin motora ..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
modifiyemi ? motor sıfır km 1800 lira modifikasyon için bi 1000 lira daha mı harcıyacaksın neyapacaksın hayır sonunda ucucakmı bu motor 300 mü görücen yani anlamış değilim ama çin motorlarından uzak durmanı tavsiye ederim yamaha ybr 125 fiyatları uygun bi bak istersen
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
sevgılı kardesım alacagın motoru 4 yıldır kullanıyorum.modıfıye yapılacak bır motor degıldır kendıleri,zaten belırlı bı gucu var bunun sınırlarını zorlarsan yolda gıderken motorun patlar ust kapak nereye fırladı farkedemezsın.alıcaksan orjınalliğini bozmadan bin.bozarsan oda seni bozar motor aldıgına pişman olursun.sakın yanlış anlama beni senın uzulmenı ıstemem ama cocuklugumdan beri motorla ugrasıyorum modıfıye edılecek motor vardır bırde kesınlıkle oynanmayacak makına vardır.alıcagın motor kesınlıkle modıfıyeyı kaldırabılecek ozellıklere sahıp degıl motora bakarım elım az cok anahtar tutar dıyorsan çin malı al anlamıyorsanda hiç bulasma 2004 2005 model ybr al senı hıc uzmez saat gıbı makınası vardır arıza cıkarmaz temız kullanırsan torunlarına bıle kalır.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
sevgılı kardesım alacagın motoru 4 yıldır kullanıyorum.modıfıye yapılacak bır motor degıldır kendıleri,zaten belırlı bı gucu var bunun sınırlarını zorlarsan yolda gıderken motorun patlar ust kapak nereye fırladı farkedemezsın.alıcaksan orjınalliğini bozmadan bin.bozarsan oda seni bozar motor aldıgına pişman olursun.sakın yanlış anlama beni senın uzulmenı ıstemem ama cocuklugumdan beri motorla ugrasıyorum modıfıye edılecek motor vardır bırde kesınlıkle oynanmayacak makına vardır.alıcagın motor kesınlıkle modıfıyeyı kaldırabılecek ozellıklere sahıp degıl motora bakarım elım az cok anahtar tutar dıyorsan çin malı al anlamıyorsanda hiç bulasma 2004 2005 model ybr al senı hıc uzmez saat gıbı makınası vardır arıza cıkarmaz temız kullanırsan torunlarına bıle kalır.

:cat::cat::cat::cat::wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst