Arkadaşlar, Merhaba;

Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Motosiklet formuna emek veren tüm arkadaşlara teşekkürler. Faydalı ve güncel bilgilerle dolu bu forma katılmak çok keyifli, 1998 senesinde MZ251 sahibiydim, motorun keyfini alan kolay bırakamıyor malum, imkanlarım yettiğince tekrardan bir motor sahibi olmak için çabalıyorum, önümüz kış, talihimize iyi bir motor düşer umarım:) İstanbul'da yaşıyorum, evli ve bir çocuk sahibiyim, 70 doğumluyum, faaliyet alanım ofis makinaları ve sarf malzemeleri satış ve desteği, tüm üylere ve okurlara kazasız belasız günler dilerim.:rendeer:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm antalyadan
öncelikle motorsevdası olman yeterli benim için burada olan herkeste o amaçla burda malum ekonomık şartlar herkesin hayallerini kewsiyor birde devletımız sağolsun ötv vergilerini abartmışlar ,bircoğumuz bu hayalıne ulaşamıyor inşallah zamanı gelince herkes hayalıne kavuşur diyorum nasıpse bende kışa alcam


saygılar .......... hoşgeldin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hoşgeldin mz ci arkadaşım. :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin..
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Hoşbulduk arkadaşlar, tororosso dostum sağol, umarım bişiler çıkartırız bu kış :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst