arkadaşlar fikriniz lazım hangisi güsel resimli!!!!!!!!!!!!!

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336









fuarda motoru deiştircem sizce hangisii?????????????????????
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardaş ilk guzel ama pahalıdır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardaş ilk guzel ama pahalıdır
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Fiyatları 14 milyarla 2.5 milyar arası değişen motorlar koymuşsun. Çok enterasan geldi bana seçim için. CBR 600F diyorum ben, ama diğer motorların yanında çok garip durmuş, vardır heralde bir bildiğin :silent:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
o yeşil kros ramzey mi? senin mi? memnun musun?
bu üçünü istiyorum :)
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
ya cbr 600 f i koymamın nedeni belki çok zor ama onuda alabilme ihtimalim olabilir şimdiden teşekkürler
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
1 hyosung gt250r
2 honda cbr
 
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
432
yaw fotoların en güzelini çerçevelettirip evemi asçan yoksa motormu alcan.motor fiyatları çok farkı bencede mantıksız bi soru ve chopper mı istiyosun racing mi enduromu bi karar ver.yoksa artistik bi motorum olsunda hava atayım kızlara modundamısın?
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
bencede beşinci çünkü senin,sen biniyorsun sen kullanıyorsun ikiniz bir bütünün ayrılmaz parçası gibisiniz.Tabi gönül isterdiki suziki volusya ossun virago ossun dragstar ossun ee paramız çin malına yetiyor ne yapalım onu bulamayanlarda var haline şükret dostum çinin beteri var:rendeer:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
free_eagles' Alıntı:
yaw fotoların en güzelini çerçevelettirip evemi asçan yoksa motormu alcan.motor fiyatları çok farkı bencede mantıksız bi soru ve chopper mı istiyosun racing mi enduromu bi karar ver.yoksa artistik bi motorum olsunda hava atayım kızlara modundamısın?
arkadaşım allah aşkına boş boş konuşma yaw parasından sana ne paramı istedim senden kafamdaki makinaları koydum soruyu sordum hangi birini deneyebilirimki hangisi nin benim tarzım olduna karar veriiyim????????????????
 
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
34
aga karman corman bısey yapmıssın.o hyosung ne ayak ya sen cbr dan kalk hyosung a bin olcak ıs mi!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst