arkadaşlar daha yeniyim

Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
17
125lik mondial zn yada as150 t1 ikiside 800 ytle 2007 as 2006 zn hangisi daha makul ve kullanışlı biliyorum çin ama 800 ede kimse japon vermez şimdilik
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben Mondialin ZC ve ZN modellerini cok beğeniyorum... Çin li de olsa Güzel ve titiz kullanım ile yeterli bir motor olacağını düşünmekteyim.. ZN diyorum yani :)
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
114
Biraz daha sabret, birikim yap japon al. 1250-1500 civarına güzel bişey bulursun. Çünkü sıfır çinlerde bile bir sürü problem çıkıyor. Artık ikinci elini sen düşün. Çok uğraşırsın.Dert sahibi olursun ve çinliyi aldıktan sonra yapacağın masraflar japonu geçer emin ol. Tek tük bir iki çinli var alınabilecek aslında. Ama bahsettiğin markalar kesinlikle değil.
Geçen sene sıfır Keeway ARN125 aldım. Maşşallahı vardı. Her türlü hava ve yol koşulunda kullandım, en ufak sorun yaşamadan, problemsiz bir şekilde ve bakımlı olarak 20.000 km de sattım. 1000 liraya vermiştim. Bence çok ucuza gitti ama çinli bu, piyasası yok. Sonra SYM var oda iyi makinadır, hem uzun yolada gelir. Ama fiyat yüksek gelebilir biraz. Sen en iyisi bi activa al bahsettiğim fiyatlara yolda kalmassın, parça ve usta sıkıntısı çekmessin.
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
67
Ben sana 2009 KEEWAY OUTLOOK 150 tavsiye ederim gercekten kaliteli birmakinedir:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O fiyata Fransız Peugeot Trekker senin motorun.Güle güle kullan.
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Totolijiden alınana bilgiye göre bu topikte mesaj patlaması ola bilir esen kalın efem:D

mondial Zn uygundur size
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  
1-Konu dışına çıkan mesajlar silinmiştir.
2-Uyeliğin sahte olup olmadığına Mt yönetimi karar verebilir.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın



Ayrıca ben de bir tavsiye verebilirim.
Birazcık daha birikim yaparak 2. el bir Keeway almanız çok daha akıllıca olabilir.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Alacağınız motosiklet bakımlı ve az kullanılmış ise fazla sorunlu olacağını zannetmiyorum. Bayanlar zaten nazikçe kulandığı için kolay kolay birşey olmaz.
Genç delikanlı arkadaşlar kanları gibi kullandığı için hangi motosiklet olursa olsun kırılacak veya arıza yapacaktır. Gurubumuz içinde çin malı motosikletleri olan bir haylı arkadaş tanıyorum. Bilinçlı kullananların pek fazla bir sorun yaşadıklarını görmedim. Üstelik bu insanlarla Türkiye'nin nerelerine gidiyoruz... Bu makinalar yol katetmek için yapılmıştır. Kardeşim çok afedersiniz ama Allah'ın yaratığı eşeğe bile vaktinde yem vermezsen o bile götürmez..
 
Katılım
29 Ağu 2008
Mesajlar
96
ben 3 yıllık mondial ZN125 kullanıcısıyım daha bir problem yaşamadım yanımda süren bayanlarda war onlarda gayet memnun bayan için güzel motor bnmse sehir içi için çook uygun bi motor asya pek tavsiye etmiyorum ama Mondial Zn katagorisinde 1numara
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İkinci el bi tane Yamaha Rs 125 Cygnus al..Dertsiz tasasız yıllrcada binersin..Ayrıcada yenisiniz vede Hoş geldiniz.
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
125lik mondial zn yada as150 t1 ikiside 800 ytle 2007 as 2006 zn hangisi daha makul ve kullanışlı biliyorum çin ama 800 ede kimse japon vermez şimdilik

zaten istediğiniz model japon olan motorlar 10.000 lira cıvarlarından aşağıya değildir merak etmeyin yamaha olunca japon demek değil kaliteli ama genede MADE iN CHINA yazıyo YBR125 de :queen:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
37
arkadaşlar ben de ilk motorumu alıcam kısmet olursa..
en fazla 1500 kadar çıkabilirim
ne tavisye edrsiniz
 
Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
124
Arkadaşlar merabalar
1 haftalık 150 zat kullanıcısıyım henüz daha önce 125lık vardı
siteye yeni üye oldum...
herkesle tanısmak ıstıyorum geziler yapalım dolaşalım eğlenelim ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
112
sizce yeri burasımı ???? arkadaşın konusunun içine konu açmak:farao:

Laf lafı açıyor, neredeeeen nereye :queen:

Bu arada, konuyu açan da piyasada olmayınca, işte böyle mundar oluyor.
Öte yandan, konu sahibinin feyk olma ihtimali de oldukça yüksek.
Yakınlarda buraya, "Selam, ilk motorumu alıcam 600'lük düşünüyorum, sizce az gelir mi? Yoksa 1000'lik mi alsam? Ne dersiniz?" benzeri bir mesaj da düşer. Sonrası malum, toz duman...
 
Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
6
ARKADAS SLM HOSGELDIN BU ARADA BENDE YENIYIM BEN MONDIAL IN ZN,ZC,RS,HS,ZAT,RT MODELLERINI KULLANMIS BIR MADURUM ARKADAS NE MONDIAL I NE KEEWAY I YA GOZUNU SEVIYIM IKINCI ELLERI BEDAVA GIDIYOR BASINA IS ALMA DERIM BIRIKTIRR PARANII BABA GIBI HONDA VARR ÖLDUREMESSIN DE KOLY KOLAY AL SORUNSUZZ 10 SENE ARKANA BAKMA TAVSIYEM BU MONDIAL DA BU TUR MARKALARDA BASINI YAKMA DERIM SCOOTER ALICAKSAN ACTIVE AL VITESLI ISE 150 CBF DERIM KARARINA BAGLI AMA BASINI YAKMA DOSTUM 1 SENE ICINDE 3 MONDIAL PARASI ODEME
BEN COK HATA YAPTIM AMA SIMDI KAPIMA HONDA CBF IM CEKTIM COK DA RAHATIM :queen:
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
72
Biraz daha sabret, birikim yap japon al. 1250-1500 civarına güzel bişey bulursun. Çünkü sıfır çinlerde bile bir sürü problem çıkıyor. Artık ikinci elini sen düşün. Çok uğraşırsın.Dert sahibi olursun ve çinliyi aldıktan sonra yapacağın masraflar japonu geçer emin ol. Tek tük bir iki çinli var alınabilecek aslında. Ama bahsettiğin markalar kesinlikle değil.
Geçen sene sıfır Keeway ARN125 aldım. Maşşallahı vardı. Her türlü hava ve yol koşulunda kullandım, en ufak sorun yaşamadan, problemsiz bir şekilde ve bakımlı olarak 20.000 km de sattım. 1000 liraya vermiştim. Bence çok ucuza gitti ama çinli bu, piyasası yok. Sonra SYM var oda iyi makinadır, hem uzun yolada gelir. Ama fiyat yüksek gelebilir biraz. Sen en iyisi bi activa al bahsettiğim fiyatlara yolda kalmassın, parça ve usta sıkıntısı çekmessin.

Woxow arkadaşım,amacım marka partizanlığı yapmak değil.Baştan söyleyeyim...SYM çin malı değildir.Taiwan malıdır.Alınabilecek tek tük çinli marka/model arasına SYM'i de eklemişsin.Bu bilgi doğru değil.Lütfen yanlış bilgilendirme yapmayalım.SYM kullandıysan aradaki farkı çok iyi anlamış olman lazım.

Bu arada,kanımca arkadaşlık sitelerinden kopyalanmış bir fotodan vücud bulmuş,çakma üyenin,açmış olduğu konuya da mesaj yazdım ya hadi hayırlısı...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst