Biraz daha sabret, birikim yap japon al. 1250-1500 civarına güzel bişey bulursun. Çünkü sıfır çinlerde bile bir sürü problem çıkıyor. Artık ikinci elini sen düşün. Çok uğraşırsın.Dert sahibi olursun ve çinliyi aldıktan sonra yapacağın masraflar japonu geçer emin ol. Tek tük bir iki çinli var alınabilecek aslında. Ama bahsettiğin markalar kesinlikle değil.
Geçen sene sıfır Keeway ARN125 aldım. Maşşallahı vardı. Her türlü hava ve yol koşulunda kullandım, en ufak sorun yaşamadan, problemsiz bir şekilde ve bakımlı olarak 20.000 km de sattım. 1000 liraya vermiştim. Bence çok ucuza gitti ama çinli bu, piyasası yok. Sonra SYM var oda iyi makinadır, hem uzun yolada gelir. Ama fiyat yüksek gelebilir biraz. Sen en iyisi bi activa al bahsettiğim fiyatlara yolda kalmassın, parça ve usta sıkıntısı çekmessin.