:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:Peril' Alıntı:ya insanlar gibi şu motorlarıda olduğu gibi kabul edin.
herşeyin orjinali güzeldir arkadaşlar.![]()
crazy_devil' Alıntı:Bence at abi çöpe.Ne takabilirim diye de düşünmezsin.Ya gerçekten berabt bir görüntüsü var baba.Ne bileyim ramzeyin 150 cc super sport modeli bile ondan çok daha iyi gözüküyor.Ne o abi bebe bisikleti gibi yaa.Bi kere motosikleti bacaklarının arasında hissetmen lazım.Benden sölemesi abi.Ben nefret ediyorum o motordan.