arkadaslar cbr 125'e daha kalipli gorunmesi icin ne tur modifiyeler yapilabilir?

Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
14
arkadaslar cbr 125'e daha kalipli gorunmesi icin ne tur modifiyeler yapilabilir? bir de lastikleri en son kacla degistirebiliriz, 130 ustu lastik olur mu makinaya???
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
130dan fazla olmaz 130 bile zararlı bence 120 makul motorun beni en çok rahatsız eden yanı önden bakıldımı grenaj çok ufak:pr:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya insanlar gibi şu motorlarıda olduğu gibi kabul edin.
herşeyin orjinali güzeldir arkadaşlar.:)
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
35
cbr ye kit var arkadaşlar komple bana mesaj geldi 153 cc silimdir falan var kitte
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
Peril' Alıntı:
ya insanlar gibi şu motorlarıda olduğu gibi kabul edin.
herşeyin orjinali güzeldir arkadaşlar.:)
:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:
yıllardır ne alıp veremedğiniz war bu motorla ya :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
130 luk onerırım ama benzın fazla yakar+perfonmans kaybı olur.... bence degıstırme
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu preslenmiş cbr600 ufak katdeşi dimi?:queen:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
14
ah fakirligin gozu korolsun, war da 20 milyar ben mi almiyom cbr 1100 fireblade be abi...
bu arada cbr 125 kafama yatti da benzin sarfiyatini bilen var mi arkadaslar? kilometrede kac yakiyo?
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence at abi çöpe.Ne takabilirim diye de düşünmezsin.Ya gerçekten berabt bir görüntüsü var baba.Ne bileyim ramzeyin 150 cc super sport modeli bile ondan çok daha iyi gözüküyor.Ne o abi bebe bisikleti gibi yaa.Bi kere motosikleti bacaklarının arasında hissetmen lazım.Benden sölemesi abi.Ben nefret ediyorum o motordan.
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
bence başlangıç ve düşük bütçeli racing seven ve honda kalitesini arkasina almak isteyenler için ideal bir motor.

ama ne yaparsan yap daha kalipli durmayacaktir, birak durmasin da zaten, ilerde paran olunca hem kalipli hem de kalibinin altini dolduran bi alet alirsin. yani standart haliyle gayet optimal(fiyat/görüntü/performans/kalite bakimindan) bir motor bence daha fazla uğraşmanın hiç alemi yok.
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
görünümde bence oynama yapma ne yapsan boşş supersportlara benzemez olduğu gibi kabul et artıkk..
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Ben 1 depo benzinle 250 km den fazla gidiyorum. Birde amma bırkaladınız şu motoru yaaa. KArdeşim 125cc Honda öğretmen bir motor işte. İnceyse ince uğraşma ettiğin masrafa yazık binmiyeceksin o zaman. Aynı paraya 94 96 model arası 1000cc bir makinada alabilirsin. Kalıpmı istiyorsun al sana kalıp :queen:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
crazy_devil' Alıntı:
Bence at abi çöpe.Ne takabilirim diye de düşünmezsin.Ya gerçekten berabt bir görüntüsü var baba.Ne bileyim ramzeyin 150 cc super sport modeli bile ondan çok daha iyi gözüküyor.Ne o abi bebe bisikleti gibi yaa.Bi kere motosikleti bacaklarının arasında hissetmen lazım.Benden sölemesi abi.Ben nefret ediyorum o motordan.


:silent: nsı yani.. ramzey zaten bunun takliti.. yani onu bununla nasıl kıyaslıyosun anlamıyorum.. ki aynısı hiçbir farkı yok.. tek farkı daha kalitesiz olması.. cbr 125 hakkında düşüncelerin çok yanlış.. ve burası tartışılacak yer değil..


herneyse dostum.. cbr 125 motor gücüne göre gayet normal bir görünüme sahip.. tek yapılacak lastik değişimi.. 130/70 bir lastik attnmı olay tamamdır.. daha fazlasını bekleme.. aslında benm aklıma genişletmek için farklı modifiyelerde war ama sınırları zorlamak istemiyorum.. :wiinkk: yakıt konusuna gelince 125 cc için biraz fazla eli açık diyebilirim... 100 kmde 4~5 litre tüketiyo.. ama performans olarak yakıtı karşılıyo bence..
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
cbr 125 in cantını değiştirmeden kalın teker takarsan teker geniş göstermez, cantın içine doğru kıvrılır bisiklet lastiği gibi olur benden söylemesi.
yapmadığınız işleri tavsiye etmeyin.
o motora yapabileceğin en iyi şey olduğu gibi kabul etmen veya iyi bir fiyata satıp daha kalıplı bir motor yönelmen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst