ARKADASLAR BOWLING YAPIYORUZ...8 OCAK CUMARTESİ AKSAMI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bu alternatif buluşmada resimler değil mi ?
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabi aynı iki ayrı yerde iki ayrı grup buluşunca ortaya iki ayrı albüm yansırrr..o kadar aradık atlayın gelin diye adamlarda tık yok kardeşim :cherry:

neyse bunlar sizinkiler fena değil hai , biz de istiyoruuuzzzzzzzz ..NERDESİN ÇAĞRIIIII :pr:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Erhan bu alternatif buluşma yapanları at siteden. hem buluşmaya gelme hem başka yerde buluşma yap ohh :farao:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
ahbe kardeşim size o kadar dedik yerinizde dursaydınız gelecektik.. ama yok öle ayağımda kundura sırdımda kürk ile binmem motora falan yani daha maltepelere kadar... sizede biz dedik bizim yanımıza gelin buradada bowling var ama dinleyen kim anlayan kim öle konuşun siz... oh iyi dimi böle.
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
194
yine en son ben yazıyorum...invent taslar geldi ama neyse.. biz baya bi eglendik..gerci bowlingte erhan bi ara heveslendi ama nafile sonuc belliydi :) cigdem mekan felan guzeldi bence havaalr bozmaya baslamısken bayramda da yapalım derim biseyler..
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapalım arkadaşlar bi bowling daha orada .. :farao: zevkli oluyo valla :thumright:
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
Skullhunter' Alıntı:
Bu alternatif buluşmada resimler değil mi ?
aaaa, bu gerçek buluşmaydı bee :mrgreen: :mrgreen:


danger0' Alıntı:
Erhan bu alternatif buluşma yapanları at siteden. hem buluşmaya gelme hem başka yerde buluşma yap ohh :farao:
:joker: :joker: :joker: :joker: :joker: :joker:
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
562
zevkli oluyo di mi çiğdem hatta gebzeye filan da gidelim bi ara malum ben maslaktan geliorum, oraya kdr geldikten sora gebzeye de gelirim yani :farao:

bekleyin dedik ya finallerim var die nerde fotolar filan yazmayın öle, erhana gitmio msnden resimler, tek tek koymak da biras kasıyo, bi ara cdye çekip 3 buluşma resimlerini toptan vericem erhana koyar o :sunny:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oooo oldu gözlerim doldu :cherry:

valla bana yakın olması elbette güzel ama unutmayalım ki yazın bizde o kadar yollar tepip karşılara geliyduk yani :bounce:

sonuçta istanbul büyük bir yer..gezmek dolaşmak istiyorsak bazı zorluklara da katlanmalıyız... :thumright:
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
194
nede bu resimlerr cagrıııı :cherry: final felan kalamdı seyirci bile dagıldı finalden sonra uheuhe...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst