Arkadaşlar artık bende DeLeliyim (V-strom K7)

Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Dün itibariyle hayallerimdeki gibi bir Suzuki DL650A V-strom'a sahip olmak kısmet oldu. :queen:

Allah tüm motorseverlere gönlündekini nasip etsin.. :bounce:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
hayılı olsun abi kazasız belasız iyi günlede kullan.
allah herkese gönlündekini versin..
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
72
AminAminAminAminAminAminAminAminAminAminAmin
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Fotolar için haklısınız arkadaşlar, koşturmacadan aklıma bile gelmedi. Gündüz gözüyle çekip ancak cumartesi koyabilirim sanırım. İyi dileklerinizi için çok teşekkür ederim.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

Motor hakkında biraz bilgi verebilirmisin? Ne kadara, nereden aldın? Kaç km.de vs?
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
İkinci el aldım. 14.000TL. 17000km. 2007 model. Kapalı garaj motoru. Terrrrtemiz. Mavi. Üzerinde gelen aksesuarlar; elcik koruma, motor koruma, karter koruma, elcik ısıtma, vites göstergesi (DL650 lerde standart değil Türkiyede)...ABS li tabiki..
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Foroğrafları en kısa zamanda bekliyoruz.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin, bende arıyorum bundan :(
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Benimde hayalimdeki motordur:salut: Güle güle, kazasız belasız kullan inşallah. Kendim almış kadar sevindim:bounce:
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
DISTORTEDMAN hayırlı olsun güle güle kullan.allah kaza bela vermesin ağız tadıyla binmek nasip olsun.senin adına çok sevindim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
78
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst