sanırım bu forumda görmüştüm. birisi cbr250r'ın eski kasasıyla yeni kasasını inceliyordu. ama başka bir videosunu görmedim. arkadaşı eleştirmek için söylemiyorum, sanırım ilk çekimi olduğundan birkaç acemilikleri vardı.
Bu tür arkadaşların devamını bekliyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------
biraz aramadan sonra videoyu buldum