arkadaşımız Ertuğrul Öz için bir hafta siyah avatar

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ah Akira ah,boğazıma dayadığın şu yumruk,yüreğimi yaktı.
Can yanmasına çok alıştım hayatımda(aramızda kalsın yürek sızısı daha fazla acı verir yaşam denen işkencede)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
202
TuğrulÖzbek;561678' Alıntı:
üye olup da kaza sonucu bu dünyadan ayrılan arkadaşlar için ayrı bir başlık olursa onları her zaman hatırlamamız mümkün diye düşünüyorum

çok iyi bir fikir

TuğrulÖzbek;561678' Alıntı:
üye olup da kaza sonucu bu dünyadan ayrılan arkadaşlar için ayrı bir başlık olursa onları her zaman hatırlamamız mümkün diye düşünüyorum

çok iyi bir fikir
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
TuğrulÖzbek;561678' Alıntı:
üye olup da kaza sonucu bu dünyadan ayrılan arkadaşlar için ayrı bir başlık olursa onları her zaman hatırlamamız mümkün diye düşünüyorum

evet haklısın ama onlar için bir topic açmaktan fazlası yapılmalı. biz burda üzülüyorum aglıyoruz ama bunların hepsi burda kalıyo. gelecekte bu tür kazaların olmasını engellemek veya azaltılması için birşey yapamıyoruz. hadi onuda bıraktık belkide arkadaşımıza kaza yaptıran o adamı ufak ceza ile yine trafige salcaklar. haklarını savuncak birileri yok. adam suçun çogunu arkdaşımıza yüklemeye çalışacaktır...
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
profil bilgilerinde rumuzu farklı renk olarak görünebilir
taziye başlığı altında bir alt başlık açılarak kişi hakkında bilgiler verilne kilitli bir sayfa da olabilir aklıma gelenler bunlar. eskiler insan hafızası unutmakla hastalıklıdır demişler. ne kadar içimiz yansa da arkadaşlarımızı bu şekilde hatırlamak iyidir diye düşünüyorum
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
11
başımız sağolsun

Arkadaşımıza allahtan rahmettt bütün sevenlerine sabır diliyorumm.
mekanı cennet olsun!...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
Arkadaşlar size bir önerim var Ertuğrul arkadaşımızın mekanı cennet olsun bu vesile ile bence siyahları kaldırın avatara gül koyalım cennet bahçelerinden bahçe dileyelim cenabı allaha dua edelim arkadaşımızın mekanı cennet yattığı yer gül bahçesi olsun.

En derin Saygılarımla
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Arkadaşımızın vefatından haberdar olan her üyeyi, ruhuna bir fatiha okumaya davet ediyorum.

Herhangi bir taziye evine gittiğimizde de böyle yapmıyor muyuz ?

Allah rahmet etsin.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Kimse bilemez başladığı yolun sonunu.

Keşke sadece avatarı değiştirmekten daha fazlasını yapabilsek.... :pale:

Acımız büyük ; Allah rahmet eylesin. Kalanlara sabır versin...
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
basımız sagolsun ve mekani cennet olsun...

su an bi cok arkadasimiz biseyler yapalim diyor ama bicogumuz da yapalim diyenlere destek cıkmıyor... sadece acı, ne kadar yakınımıza gelirse o kadar tepki veriyoruz, o yuzden gercekten birseyler yapalim diyorsaniz desperadost'un acmis oldugu baslikta toplanip biseyler yapmaya calisalim...
yoksa '''Allah rahmet eylesin'''' vefat eden arkadaslara bas sagligi dilemekten baska yapacak biseyimiz kalmiyor... http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=26712&highlight=haydi+ele
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok iyi bir fikir



çok iyi bir fikir

evet haklısın ama onlar için bir topic açmaktan fazlası yapılmalı. biz burda üzülüyorum aglıyoruz ama bunların hepsi burda kalıyo. gelecekte bu tür kazaların olmasını engellemek veya azaltılması için birşey yapamıyoruz. hadi onuda bıraktık belkide arkadaşımıza kaza yaptıran o adamı ufak ceza ile yine trafige salcaklar. haklarını savuncak birileri yok. adam suçun çogunu arkdaşımıza yüklemeye çalışacaktır...

TuğrulÖzbek;561741' Alıntı:
profil bilgilerinde rumuzu farklı renk olarak görünebilir
taziye başlığı altında bir alt başlık açılarak kişi hakkında bilgiler verilne kilitli bir sayfa da olabilir aklıma gelenler bunlar. eskiler insan hafızası unutmakla hastalıklıdır demişler. ne kadar içimiz yansa da arkadaşlarımızı bu şekilde hatırlamak iyidir diye düşünüyorum



arkadaşlar gün içinde o kadar kötüydüm ki bu dediğiniz konuyu bayaa bir erken açmıştım
bazı arkadaşlarda haklı olarak biraz alınmışlardı
isterseniz işte linki
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=27367
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Allah yakınlarına sabır versin.
Allah rahmet eylesin.................
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar size bir önerim var Ertuğrul arkadaşımızın mekanı cennet olsun bu vesile ile bence siyahları kaldırın avatara gül koyalım cennet bahçelerinden bahçe dileyelim cenabı allaha dua edelim arkadaşımızın mekanı cennet yattığı yer gül bahçesi olsun.

En derin Saygılarımla


Haklısın...ama renkli koymak içimden gelmedi...Siyah koymaya karar verdim....
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Başka topicte de yazdım,bence de aramızdan ayrılan arkadaşları hep hatırlamak ve anmak için kendileri hakkında yakın tanıyanlardan edinilen bilgiler ve varsa fotoğraflarının bulunduğu bir bölüm açılırsa çok iyi olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst