TuğrulÖzbek;561678' Alıntı:üye olup da kaza sonucu bu dünyadan ayrılan arkadaşlar için ayrı bir başlık olursa onları her zaman hatırlamamız mümkün diye düşünüyorum
TuğrulÖzbek;561678' Alıntı:üye olup da kaza sonucu bu dünyadan ayrılan arkadaşlar için ayrı bir başlık olursa onları her zaman hatırlamamız mümkün diye düşünüyorum
TuğrulÖzbek;561678' Alıntı:üye olup da kaza sonucu bu dünyadan ayrılan arkadaşlar için ayrı bir başlık olursa onları her zaman hatırlamamız mümkün diye düşünüyorum
çok iyi bir fikir
çok iyi bir fikir
evet haklısın ama onlar için bir topic açmaktan fazlası yapılmalı. biz burda üzülüyorum aglıyoruz ama bunların hepsi burda kalıyo. gelecekte bu tür kazaların olmasını engellemek veya azaltılması için birşey yapamıyoruz. hadi onuda bıraktık belkide arkadaşımıza kaza yaptıran o adamı ufak ceza ile yine trafige salcaklar. haklarını savuncak birileri yok. adam suçun çogunu arkdaşımıza yüklemeye çalışacaktır...
TuğrulÖzbek;561741' Alıntı:profil bilgilerinde rumuzu farklı renk olarak görünebilir
taziye başlığı altında bir alt başlık açılarak kişi hakkında bilgiler verilne kilitli bir sayfa da olabilir aklıma gelenler bunlar. eskiler insan hafızası unutmakla hastalıklıdır demişler. ne kadar içimiz yansa da arkadaşlarımızı bu şekilde hatırlamak iyidir diye düşünüyorum
Arkadaşlar size bir önerim var Ertuğrul arkadaşımızın mekanı cennet olsun bu vesile ile bence siyahları kaldırın avatara gül koyalım cennet bahçelerinden bahçe dileyelim cenabı allaha dua edelim arkadaşımızın mekanı cennet yattığı yer gül bahçesi olsun.
En derin Saygılarımla