Arıyorumm !!! Honda CBR 125 İçin ; Performans ve SeS Egzozu arıyorum :)

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar ; Honda CBR 125 için tasarlanmış ; Veya bu motora uygun güzeL ses veren bir Performans egzozu arıyorum !!!
İkinci el veya sıfır olabilir...
İLGilenenler ; [email protected] MSN adresimden veya Özel msj dan ulaşabilir :bounce:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Güzel ses derken kawasaki sesiyse eğer Jesse ustayla bi görüş derim :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yok canım :) Güzel ses derken anlayan anladı :queen: Topic imi kirletmee :cherry:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
aşkolsun :p
İstemezmisin egzosun hon honnnnn diye ses çıkarsın :p
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Tiger egsozları araştır istersen. Bildiğim kadarı ile düşük CC'li motorlar için egsozları. CBR 125R başlığınada sor.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Vayy harbiden öyleymiş :) ULan 500 e az daha ekleyince Yuan alıyorum :queen:
 
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
52
Jesse Ustaya Sor Bi Cbr 125 Ten Cbr 1000 Sesi Cıkarabilir Ama 500 Kurtaramz Abii:p
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
doAn abi bırak egzosu falan arkaya bi hoparlör at ağzına da bi arkadaki hoparlörle uyarlı mikrofon vıııııınnn diye bağır :p
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
GunceLL .. doan abi micron un bi tane egzostu var Cbr 125 konusundada vermiştim ona bir bak istersen şimdi aklıma geldı
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
cakalaz sende Honn Honnn sesimi istiyorsun :mrgreen: Abi bence hiç değiştirme egsozunu eski bir CBR125 Kullanıcısı olarak sana naçizane tavsiyem. Tabiki zevkler tartışılmaz ama Cruiser gibi çıkıyor ses ve bir süre sonra inan bana başın ağrıyacak...
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
arayan bulur şekerim:p...ya senin yuanda bi egzos vardı ondan taksana?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst