Arıyorumm !!! Honda CBR 125 İçin ; Performans ve SeS Egzozu arıyorum :)

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
oLum benim yuan daki ses 600 RR da bilem yok :p Hırrrrrrrrpırrrrrrrrrböööööööööööööööö Diye gidiyodu :) Herkes bana bakıyodu gecerken :queen:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
oLum benim yuan daki ses 600 RR da bilem yok :p Hırrrrrrrrpırrrrrrrrrböööööööööööööööö Diye gidiyodu :) Herkes bana bakıyodu gecerken :queen:

benm f5 e taktım bitane 100ytl ye:pson susturucu yok.bide bikaç şey yapmış adamlar güzel çıkıo ses:)satabilirm sana:pama sanırım senn yuandakine benzer bişy.yada jesse ustaya sor bi derim:p
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
naptın la buldunmu:p
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarında hyo için açcan demi :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst