- Katılım
- 13 May 2008
- Mesajlar
- 7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geldik yine ABS düğmesine,her araçta yoktur bu düğme ve her zaman devrededir.
Şimdi fren mesafesi genel yol durumunda ABS ile kısa oluyorsa bu uyduruk düğmeyi neden koymasınlar torpidoya bu mühendisler.
Kafaları basmıyor galiba,maliyeti düşünüyorlar.
Şimdi fren mesafesi genel yol durumunda ABS ile kısa oluyorsa bu uyduruk düğmeyi neden koymasınlar torpidoya bu mühendisler.
Kafaları basmıyor galiba,maliyeti düşünüyorlar.