araplar.. garip adamlar

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu araplara azıcık bi sempati duyuyosam o da peygamber efendimizin(s.a.v) arap olmasındandır.mersinee geliyo bunlar otobüslerle,kızlar çok hoş ama erkekleri tam öküz...biri bişe desede dalsak diye bahane arıyoruz...adam saati sorsa tekme tokat girecez...::karma::
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
bu videoyu daha önce seyretmiştim... bana sahte (rol ) gibi geldi....


sağ tarafta açılan bağlantılı videolardaki "korkak arabı" izlemenizi öneririm...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
:mrgreen: :mrgreen: araplar alınmasın ama gercekten komik

togepi arkadaşım şiddetin her türlüsünü kını yorum bıçak kemige dayanmadan gereksiz şiddet yanlış :rendeer:keskin sirke küpüne zarar:cat:

buda benden:mrgreen:
[YT]iCdJEfnrYRM[/YT]
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gökhan napıyosun araplarla, gey misin olm sen. :queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
buda benden olsunnn barimeee ırkdaşlarımaa yapıyorum ama olsunnn[YT]hv7h16YTqBg[/YT]

[YT]NEb9diTZdzg[/YT]

[YT]37-b7voo-lE[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
laaaaaaaaaa bir kilo sakalla o ateş üflenirmi getti sakal:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst