- Katılım
- 28 Şub 2006
- Mesajlar
- 945
- Konu Yazar
- #1
televizyon tarihinde şu ana yapılmış en iyi dizi "LOST" bir tür bağımlılık yaratıyor. ben başta olmak üzere bir çok arkadaşım ve internetten takip edebildiğim kadarıyla dünya üzerinde milyonlarca fanatiği var.
Türkiye'de ulusal kanallardan yayınlamayan bu diziyi digiturk te dizimax kanalı yayınlıyormuş. şu ana kadar 43 bölümü yayınlanan dizinin ana konusu bir uçak kazası sonuncunda ıssız bir adaya düşüp hayatta kalan 40 küsür kişinin macerası. ama ada bildigimiz bir ada degil büyük sır perdeleri var.
neyse fanatikleri varsa bu topic e cevapları bekliyorum.
Not: bu arada dizi hakkında radikal gazetesinden M. Serdar Kuzuloğlu'da bir yazı yazmış.
http://www.radikal.com.tr/ek_haber.php?ek=sa&haberno=2819
Türkiye'de ulusal kanallardan yayınlamayan bu diziyi digiturk te dizimax kanalı yayınlıyormuş. şu ana kadar 43 bölümü yayınlanan dizinin ana konusu bir uçak kazası sonuncunda ıssız bir adaya düşüp hayatta kalan 40 küsür kişinin macerası. ama ada bildigimiz bir ada degil büyük sır perdeleri var.
neyse fanatikleri varsa bu topic e cevapları bekliyorum.
Not: bu arada dizi hakkında radikal gazetesinden M. Serdar Kuzuloğlu'da bir yazı yazmış.
http://www.radikal.com.tr/ek_haber.php?ek=sa&haberno=2819