Aranıza Yeni Katılıcam ve scooter almak istiyorum,motor tavsiyesi olan?

Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
1
Hayırlı günler moto-forum kullanıcıları.Ben aranıza katılmak istiyorum ve bir scooter tarzı motor alarak motor kullanmaya başlamak istiyorum.1200 küsür nakitim var bana marka - model önerebilcek olursa çok sevinirim,he bu arada çin malına binmem:).Saygılarımla,şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Hayırlı günler moto-forum kullanıcıları.Ben aranıza katılmak istiyorum ve bir scooter tarzı motor alarak motor kullanmaya başlamak istiyorum.1200 küsür nakitim var bana marka - model önerebilcek olursa çok sevinirim,he bu arada çin malına binmem:).Saygılarımla,şimdiden teşekkürler.
:S 1200 e Çin malı Bile Zor bulursun Hocam Hele Japon sadece Posterini Alabilirsin Diye Düşünüyorum :(
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
43
Selamlar öncelikle belirtmek istiyorum iş 1200 e motosiklet almakla bittmiyor. En iyi halde bile kask-ceket-disk kilidi alsanız ki en ucuz olanlarından bahsediyorum kafadan 250 tl masrafınız var. Motor devir işlem fiyatı 86 tl 100 tl de sigorta desek toplam masraf 250+186 tl den 436 tl oldu.450 ye yuvarlayalım 1200-450=750 tl.. Çok zor,ama sabır edip 500 600 tl daha biriktirebilirsen 1200 1300 e eski kasa bir japon bulabilirsin.. Böylece kendinide riske atmamış olursun :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst