Araniza BMW 1150 GS ile katildigim icin cok mutluyum.

Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
7
Sevgili Motor Dostlari,


Mart ayinin ortasinda 2000 model bir BMW 1150 GS ile araniza katilmis bulunuyorum. Bu benim ikinci motorum ilki 2000 yilinda YAMAHA 125 DT idi. 5 yil aradan sonra boyle bir makinayla motora tekrar baslamak adami gercekten uykusuz birakiyor.

Aranizda olmak cok guzel...

Saygilarimla,

Cuneyt Ozkaraca
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Cüneyt kardeş hoşgeldin,motorunda züper hani hayırlı olsun kazasız,tehlikesiz sürüşler dilerim.
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
7
Hepinize cok tesekkur ederim. Insallah hep beraber kazasiz, belasiz gezeriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst