aranacak dost olmak :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan arkadaşım ellerine emeğine sağlık Allah sana dert vermesin derman aratmasın inşallah. böyle kalender insanların yaşadığına şahit olmak (bu zamanda) mutlutluk verici :D
Allah her zaman gönlüne göre versin :)

amin cümlemize inşallah :):cat: saygı ve sevgiler sunarım ...

---------- Post added at 16:45 ---------- Previous post was at 16:43 ----------

Abi bende bi boeing 737-800 var şunu toplasak olmazmı ya :queen:
Ellerine sağlık abi güzel işler çıkarmışsın yine :rendeer:

o modellerin parçaları bizim sanayide pek buluınmuyor kardeşim :cherry: sen onu başka bi servise göster :queen:
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Eyvallah abim :mrgreen:
Varmı tanıdık birileri :queen: :rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yaw irfan abi ben senin insan olduğuna inanmıyorum. abi bir insanda bu kadar yetenek olurmu oto döşeme oto elektirik motor elektirik motor aksesuar çeşitli müzik aletleri kullanımı fırıncılık pastahanecilik abi bunların hepsinide bi ustadan farksız yapıyorsun. İnsanlığını hiç katmıyorum onu yazmama gerek yok seni bilen çok iyi bilir. Abi bu kadar yetenek bir insan evladında aynı anda olmaz abi açık konuş seni cennetten felan mı ışınladılar bak dürüst ol özeldende yazabilirsin sıkıntı yok bak sır tutarım :) bu arada nazarım değmesin MAŞALLAH abime :)

teveccühün onurum benim.. acizane içimden geçenleri derleyip konu açtım , istedimki yau opel astranın da tavanı demekki bu şekilde oluyormuş desin opel kullanan arkadaşlarım yoksa

kimseye reklam yapmak değil maksadım emin ol :) hem sonra paylaşmadıktan sonra nasıl olacak bu iş ???? paylaşırsan birine gereksiz görünen yada olan bir şey diğerininde belki hayat meyat meselesi gibi işine yarar kimbilir ,

azcık ince düşünen şuur sahibi insan böyle yapar paylaşır :)

---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:51 ----------

Eyvallah abim :mrgreen:
Varmı tanıdık birileri :queen: :rendeer:

kaç model senin alattt flaplımı yoksa enjeksiyonlumu ,siboplardan ses filan gelmiyo dinledinmi motorun arkasına geçip :cherry:
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
teveccühün onurum benim.. acizane içimden geçenleri derleyip konu açtım , istedimki yau opel astranın da tavanı demekki bu şekilde oluyormuş desin opel kullanan arkadaşlarım yoksa

kimseye reklam yapmak değil maksadım emin ol :) hem sonra paylaşmadıktan sonra nasıl olacak bu iş ???? paylaşırsan birine gereksiz görünen yada olan bir şey diğerininde belki hayat meyat meselesi gibi işine yarar kimbilir ,

azcık ince düşünen şuur sahibi insan böyle yapar paylaşır :)

---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:51 ----------



kaç model senin alattt flaplımı yoksa enjeksiyonlumu ,siboplardan ses filan gelmiyo dinledinmi motorun arkasına geçip :cherry:
hehehe izindeyim abi senin reklam yapmayacağını çok iyi biliyorum ama yazdığın iyi olmuş eğer bilmeyen varsa kafasında soru işareti kalmaz abi. en kısa zamanda görüşmek üzere :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hehehe izindeyim abi senin reklam yapmayacağını çok iyi biliyorum ama yazdığın iyi olmuş eğer bilmeyen varsa kafasında soru işareti kalmaz abi. en kısa zamanda görüşmek üzere :)

izindeysen benim yerimede yat o zaman öperim gıdından :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
irfan ben motosiklet aldımmı seni görimm illahlah getirecem sana bunlar iyi günlerin...:cherry::mrgreen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan ben motosiklet aldımmı seni görimm illahlah getirecem sana bunlar iyi günlerin...:cherry::mrgreen:

aha bu konuda beni yıldıramazsın işte :cherry: yalarım ulem senin motürünü sen bile şoka girersin tanıyamazsın zaten başım belada, mete pandası bi konu açmış (konu dışında) istek şarkı istiyom demiş arkadan millet yardırmış sankim bura pıooner deck var anlamadım bi cacık valla :cherry::queen:
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
elinize emeğinize sağlık, bu devirde sizin gibilerini bulmak zor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst