aranacak dost olmak :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
öncelikle tüm mt dostlarını saygı ve sevgi ile selamlıyor hayırlı günler diliyorum ...:)

dedik ya , bende paylaşım bitmez fakat bunu yaparken birilerinin işine yaraması, bilgi, görsel bir tüyo dahi, almış olması bile beni oldukça sevindirir,

eşime dostuma ,arkadaşlarıma sürekli yardımcı olmaya çalışan onların iyilik ve her türlü maddi manevi çıkarlarını gözeten ve arkadaşlık, dostluk kavramına özellikle çok düşkün ve bu konuda oldukça ince düşünmeye çalışan bir insan olduğumu söylemek isterim,

(arayarak dost bulamazsın, aranacak dost ol)

ve

(3 çeşit insan vardır, birincisi , ekmek gibidir her gün ararsın

ikincisi, ilaç gibidir gerektiğinde ararsın,

üçüncüsü mikrop gibidir gelip o sizi bulur )

konunun özünü açıklayan bu güzel sözlerle asıl konuyu açma sebebim olan sevgili arkadaşımın opel astrasına yapılan operasyonla devam ediyorum...


arkadaşım aracının zamanla sigara ve tavan döşemesinin sarkmış ,yırtılmış tabiri caizse kahverengi olan rengi pislikten ve dumandan siyaha dönüşmüş döşemesinden oldukça rahatsızdı , ve bu konuda araştırmaya soruşturma yoluna gitmiş,

şimdi burada ince bir nokta var bence , döşemecilere ve oto elektirikçileri dolaşarak fiyat almış, ince nokta ise8 elektirikçisi, döşemecisi,nin verdiği fiyatlar ohaaa dedirtecek cinsten, arkadaşın durumu malum , zar zor bir araç almış imkanlar belli ,

eeee şimdi burada döşemeci taş mı yiyecek derseniz elbette değil, elektirikçinin yapacağı işe harcayacağı sermaye ne?????

tabiki onlarda ekmek yiyecekler fakat dinimizde ticaretinde bir ölçüsü var bir işten 100/200 kar etmek hangi kitapta yazıyor ?

işin din kısmını atlıyor ve buraya takılıp kalınmamasını rica ediyorum insanlarda önce vicdan olacak ki buda tartışılası ince konulardan


kısadan kesiyorum..... dedim oğlum çek ulem arabayı kapının önüne bozuk olan cam otomatiğini ve tavan döşemeni ben yapacağım senin :)


arkadaş: yaaaa irfan olum olurmu kapının önünde yapabilirmiyiz ? diyorum çek sen :)

bu arada bu saydığım tavan döşemesi sorunu ve sağ yan cam ,motoru , problemine biçilen fiyat 250 lira ..



benim malettiğim fiyat sadece tavan döşemesi ve 1 kilo yapıştırıcı 90 lira :) arkadaş 200 lirayı zaten gözünden çıkarmış ,banada gönlünden koparak güzel bir yemek ısmarladı sağolsun ve yaklaşık 6 saat süren çalışmam sonuç verdi :)

işte resimler....
eski halini çekmek aklıma gelmedi fakat yeni hali umarım sizlere bir fikir olur ayrıca bu konuda yardım edebileceğim mt dostları için ücretsiz ... müsait olduğum zamanda her zaman yardıma hazırım bilgim ve tecrübelerim kadarıyla


sizlerinde ekmek gibi aranacak dostlar olmanız temennimle dostça kalın....












































zaten yan otomatik camı ve tavan döşemesini görünce mutlu olan ve sevinen arkadaşım axtra pasta cila çekilmiş aracını görünce yüzündeki tebessüm görülmeye değerdi :)

işte benim ücretimde bu bir avuç dostluk :)








yorum yazan okuyan tüm gönül dostlarına (mt) ye şimdiden teşekkürlerimi sunuyor iyi günler diliyorum selametle...
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Arsa alsam, beraber bi gecekondu diksek olma mı?
Ellerine saglik, yakiniz daha da yakinlasalim istedim bi an :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
eline sağlık irfan çok güzel olmuş üşenmemek güzel şey 78 station renault 12 aldım benimde senin gibi her iş elimden gelir (oto tamir şanzıman da dağil elektrik eloktronik bir oto boyayı denemedim birde resim yapmayı ) gidip sanayide toplattım bir şeyini ellemedim şimdi hesaplıyorumda 1000 tl nin üstünde işçilik vermişim para olupta verme değil borç

elinede çok yakışıyor sondan 5inci resim
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum isimlerin gerçekten insan karakteri,kişiliği,becerileri,yetenekleri üzerinde etkisi olduğunu bir kez daha kanıtladın....
İrfan ?=Bilen,kavrayan,anlayış-izan sahibi,kültürlü,birikimli...
İrfan sahibi biri olarak bu kadar çok şey elinden geliyorsa sana 2. bir isim takılsaydı gerisini düşünemiyorum inan :)
Galiba senin özelliklerini,beceri ve yeteneklerini sığdırabilmek için şilep kiralamamız gerekebilirdi :)
Eline ve emeğine sağlık....
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
el becerisi yeteneğiniz muhteşem böyle ince işler yapmak gönülden severek yapmakla olur (ustalar tonla para isteyipte sallama iş yaparken) hemde karşılıksız bravo valla:cat:
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Helal olsun ellerine sağlık, Mt ya katılmakla çok iyi karar vermişim, sizin gibi insanların olması çok güzel :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Arsa alsam, beraber bi gecekondu diksek olma mı?
Ellerine saglik, yakiniz daha da yakinlasalim istedim bi an :)

sağolasın sevgili lucas profilinden seni tanıyorum ama o kadar tanıyorum :) pazar günkü termal-cınarcık gezisine neden katılmıyorsun ? :) bütün selocanlar orada olacak senide aramızda görmekten mutluluk duyarım -duyarız ,

çok enteresan çok yalovadasın 2 adım yer bir akşam hiç üşenmedim kalkıp bir mt dostumu ziyarete gittim meziti tanırsın arkadaşlıklar dostluklar benim için değerlidir ,böyle şeylere önem veririm tabiki hakedene :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
sağolasın sevgili lucas profilinden seni tanıyorum ama o kadar tanıyorum :) pazar günkü termal-cınarcık gezisine neden katılmıyorsun ? :) bütün selocanlar orada olacak senide aramızda görmekten mutluluk duyarım -duyarız ,

çok enteresan çok yalovadasın 2 adım yer bir akşam hiç üşenmedim kalkıp bir mt dostumu ziyarete gittim meziti tanırsın arkadaşlıklar dostluklar benim için değerlidir ,böyle şeylere önem veririm tabiki hakedene :)

MT' den cok arkadasim, dostum vardi, hala var. Bi ara isim nedeniyle uzak kaldim MT'den. Bir de kardesim gibi gordugum arkadasimi motosiklet kazasinda kaybetme konusu var ki o bambaska bi konu. Simdi yine buralardayim. Yarin katilamam da her zaman basimin ustundesiniz bilesiniz. Bende kismetse birgun ugrarim cayinizi icmeye :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
eline sağlık irfan çok güzel olmuş üşenmemek güzel şey 78 station renault 12 aldım benimde senin gibi her iş elimden gelir (oto tamir şanzıman da dağil elektrik eloktronik bir oto boyayı denemedim birde resim yapmayı ) gidip sanayide toplattım bir şeyini ellemedim şimdi hesaplıyorumda 1000 tl nin üstünde işçilik vermişim para olupta verme değil borç

elinede çok yakışıyor sondan 5inci resim

teşekür ederim yorum yazan ellerine düşüncene sağlık :) ben hiç bir zaman çok biliyorum diye burnu büyüklük yapmadım yapmayı da hayatta sevmiyorum yapanıda sevmiyorum , çok şey bilmiyorum aslında hatta bu sitenin ve gerçek yaşamımdaki en cahil adam benim ki sürekli öğrenmeye çalışıyorum elimde değil kendimi engelleyemiyorum :)

uğraştığım işleri zevk alarak yaptığım için başarıya ulaştığımı söylüyorlar, fakat çivi gibi bir gerçek varki gerçek yaşamda yani mahallemde çok çalışkan,elinden her iş gelen insanı pek hazmedemiyorlar, böyle insan topluluğuyla çok karşılaştım ama bunlar beni yıldıramaz onlar öyle davrandıkça ve bunu karşımda hissettikçe daha fazla şevkleniyorum çalışmaya ..
söyleyemiyorlar yavvv irfan ellerine sağlık güzel olmuş (EMEK) vermişsin :) istiyorlarki sen bi b..k yapama elinden bi iş gelmesin ,ona buna başkalarına bağımlı , muhtaç ol ! insan denen canlının anatomisinde çoğunlukla fesatlık kıskançlık var,

biri bir mercedese binse ulem bak şu herife mercedese biniyor diye fesatlananlardan değilim (adam almış kardeşim ,kafayı kullanmış , şansı yağver gitmiş, doğru işi yapmış parayı bulmuş ve mersoyu almış) kıskançlığa ne hacet..!

hayat böyle insanlar böyle malesef kendimi mt ye verdim gitti :) en azından kendim gibi insanları burada görmek benim gibi düşünenleri bulmak beni mutlu ediyor buda bana bir şevk veriyor çalışma azmi veriyor ..

konuya şu an itibari ile 80 kişi bakmış ve bunlardan 7 kişi yani sizler yorum yazmışsınız bu bana yeter , amacım meşhur olmak değil kalbimden gönlümden geçen ,içi neyse dışıda o olduğumu dile getirmeye çalışan biri olarak görürseniz sevinirim ,

insan önce kendine inanmalı ben bu işi yapacağım dediğinizde ama hakkaten kalpten istediğinizde aslında imkansız diye bir şeyin varolmadığını, göreceksiniz , ben bunu bu yaşıma gelene kadar gördüm darısı sizlerin başına ...

esenlikler...

---------- Post added at 16:56 ---------- Previous post was at 16:50 ----------

Dostum isimlerin gerçekten insan karakteri,kişiliği,becerileri,yetenekleri üzerinde etkisi olduğunu bir kez daha kanıtladın....
İrfan ?=Bilen,kavrayan,anlayış-izan sahibi,kültürlü,birikimli...
İrfan sahibi biri olarak bu kadar çok şey elinden geliyorsa sana 2. bir isim takılsaydı gerisini düşünemiyorum inan :)
Galiba senin özelliklerini,beceri ve yeteneklerini sığdırabilmek için şilep kiralamamız gerekebilirdi :)
Eline ve emeğine sağlık....

ahmedim yarın görüşeceğiz inşallah teşekkür ediyorum güzel yorumun için ... gıdığından öperim :cherry::p
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ellerine sağlık...

benimde sürekli yaptığım bişeydir bu..
komşullar senin garajı dükkana çevirelim diyorlar....
daha çok mekanik olmakla beraber ,elektrik,pasta cile hatta kaporta boya bile (çok nadiren) yapıyorum...
kimseden de para almadım şimdiye kadar....
yüzlerdeki mutluluk ifadesi ve bir hayır dua yetip artıyor bile....
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
el becerisi yeteneğiniz muhteşem böyle ince işler yapmak gönülden severek yapmakla olur (ustalar tonla para isteyipte sallama iş yaparken) hemde karşılıksız bravo valla:cat:


2001yılında aldığım dökük bir doğanla başladı, boyacısı kaportacısı, hepsi ayrı bir dert motorcular neyse en geç bir haftada bitiriyorlar işi, ama bana kaportacı, boyacı demeyin kardeşim adamlara iş yaptırana kadar akla karayı seçiyorsunuz yada bana öylesi denk geldi :)

yav elinde iş varsa atlama işte başka arabanın çamurluğunu boyamaya elindeki işi bitir ticari kariyerine pislik sürme ,beni mağdur etme ,söylediğin tarihte işi teslim et , ama nerdeeeee

senin arabayı soymuş zaten gebesin bekleyeceksin mantığı var 15 gün diye bırakırsın illa sarkar 10 gün daha :) o zaman 1 ay de kardeşim senin işin 1 ayda biter de :) ben öyle esnaf göremedim , allah razı olsun beni boyacıda yaptılar....
aslında şu otomativ sektörünün içine 15 yıl önce girecektim kimbilir şu an el işinde değilde belkide kendi teknemi kurardım :) teşekkürler yorumun için :):cat:

---------- Post added at 17:06 ---------- Previous post was at 17:03 ----------

ellerine sağlık...

benimde sürekli yaptığım bişeydir bu..
komşullar senin garajı dükkana çevirelim diyorlar....
daha çok mekanik olmakla beraber ,elektrik,pasta cile hatta kaporta boya bile (çok nadiren) yapıyorum...
kimseden de para almadım şimdiye kadar....
yüzlerdeki mutluluk ifadesi ve bir hayır dua yetip artıyor bile....


yavv kankam zaten mıknatıs gibi bir şeyler vesile olupta bulmadıkmı birbirimizi ? benim arkadaşım benden üstün olmalı her konuda :)

seninde bunlardan biri olduğunu söylememe gerenk varmı bilmem :)

bu arada atölyeyi kurdum bende az önce oradan geldim biraz yer dar ama çok mutluyum çoookkkk :)

---------- Post added at 17:08 ---------- Previous post was at 17:06 ----------

MT' den cok arkadasim, dostum vardi, hala var. Bi ara isim nedeniyle uzak kaldim MT'den. Bir de kardesim gibi gordugum arkadasimi motosiklet kazasinda kaybetme konusu var ki o bambaska bi konu. Simdi yine buralardayim. Yarin katilamam da her zaman basimin ustundesiniz bilesiniz. Bende kismetse birgun ugrarim cayinizi icmeye :)

bilenler biliyorlar bilmeyenler için tekrar söylememde fayda var (başım üzerine )

---------- Post added at 17:11 ---------- Previous post was at 17:08 ----------
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
hatta yakında kendime bir dostluk yapıp evin garaj ve bahçe kapısını komple yeniden yapmayı planlıyorum...eskileri uydurma idi..hurdacıdan alınmış ve 10-15 sene önce tekılmıştı..
şimdi artık yenileme zamanı geldi..çürüdüler ülenn...:queen:

eğer unutmazsam konu açar burada paylaşırım..kimbilir belki birilerine fikir olabilir...:cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Helal olsun ellerine sağlık, Mt ya katılmakla çok iyi karar vermişim, sizin gibi insanların olması çok güzel :)

imzan bana aslında çok şeyi söylüyor kişiliğin hakkında :) seni bu şekil düşüncelere sevk ettiysem ne mutlu her zaman mt...:)

---------- Post added at 17:17 ---------- Previous post was at 17:13 ----------

hatta yakında kendime bir dostluk yapıp evin garaj ve bahçe kapısını komple yeniden yapmayı planlıyorum...eskileri uydurma idi..hurdacıdan alınmış ve 10-15 sene önce tekılmıştı..
şimdi artık yenileme zamanı geldi..çürüdüler ülenn...:queen:

eğer unutmazsam konu açar burada paylaşırım..kimbilir belki birilerine fikir olabilir...:cat:

daha önce niye paylaşmadın agam yavvv bayramdan beridir bende yardırıyorum atölye kurmaya kendime bir dünya kurdum bana yetecek paşam gerisi umurum değil , hiç olmazsa yerleşim , ve yerleştirme hakkında fikir olurdu kimsenin işine yaramazsa bşile bana yarardı :)

valla öle utanılacak bir şey görmüyorum ben ortalıkta , millet nelerini paylaşıyor sen atölyeni paylaşmışsın çok değil aga :) zaten konunun adı üstünde (mt teknik servis ) :)

---------- Post added at 17:19 ---------- Previous post was at 17:17 ----------

ağam naptın sen böyle yav:)
ellerine sağlık....

ne oldu bekir ne olmuş :) bişey mi yapmışım ?????
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
ellerine sağlılk irfan abi tavan orjinal olmuş bide pasta çekmek her babayiğitin harcı değildir. Benım arabayı götürdüm bütün boyacı ustalarımız 100 tl cikten açtı ağızlarını bende gittim 10 liraya DYO pasta 50 krşda pamuk :) alıp arabama çektim pastayı on numarada oldu hani
di-NXU4.jpg
miilet parayı yerden mi buluyo napıyo bilmiyorumda işciliklerimiz çok pahalı
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ellerine sağlılk irfan abi tavan orjinal olmuş bide pasta çekmek her babayiğitin harcı değildir. Benım arabayı götürdüm bütün boyacı ustalarımız 100 tl cikten açtı ağızlarını bende gittim 10 liraya DYO pasta 50 krşda pamuk :) alıp arabama çektim pastayı on numarada oldu hani
di-NXU4.jpg
miilet parayı yerden mi buluyo napıyo bilmiyorumda işciliklerimiz çok pahalı

fırsatçıyız kardeşim fırsatçı , bi işi öğrendiysek tamam bunun manevi ve maddi karşılığı olur ama aşırı uçanlar var...

ne mutluki tırnağı varsa başını kaşıyana ...:rendeer:
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
irfan arkadaşım ellerine emeğine sağlık Allah sana dert vermesin derman aratmasın inşallah. böyle kalender insanların yaşadığına şahit olmak (bu zamanda) mutlutluk verici :D
Allah her zaman gönlüne göre versin :)
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Abi bende bi boeing 737-800 var şunu toplasak olmazmı ya :queen:
Ellerine sağlık abi güzel işler çıkarmışsın yine :rendeer:
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
yaw irfan abi ben senin insan olduğuna inanmıyorum. abi bir insanda bu kadar yetenek olurmu oto döşeme oto elektirik motor elektirik motor aksesuar çeşitli müzik aletleri kullanımı fırıncılık pastahanecilik abi bunların hepsinide bi ustadan farksız yapıyorsun. İnsanlığını hiç katmıyorum onu yazmama gerek yok seni bilen çok iyi bilir. Abi bu kadar yetenek bir insan evladında aynı anda olmaz abi açık konuş seni cennetten felan mı ışınladılar bak dürüst ol özeldende yazabilirsin sıkıntı yok bak sır tutarım :) bu arada nazarım değmesin MAŞALLAH abime :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst