Aramızda kendi motoru olup ehliyetsiz kullanan kaç kişi var acaba ??

EHLİYETSİZ SÜRÜCÜLER KİMLER?

  • EHLİYETİM VAR

    Oy: 840 73.0%
  • HAYIR YOK AMA MOTOR KULLANIYORUM

    Oy: 311 27.0%

  • Kullanılan toplam oy
    1,151
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
ben b sınıfına a2 ekletecem sınav 1 ay sonra motorum var sadece trafiğe kapalı alanlarda sürüyorum..
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
3 yıl 8600 km 100cc bir motosiklet kullandım. Ama zevk için değil ihtiyaç için kasklı kullandım. En yakın zamanda ehliyet alıp yeni bir motosikletle kullanmaya devam edeceğim.
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Ankete oy verenlerin dörtte biri ehliyetsiz motor kullanıyor......dehşet verici.
 
Katılım
16 Kas 2015
Mesajlar
24
ben 2014 ramazan ayı motor aldım,o zamandan beri ehliyetsiz kullanıyorum. ocak 8 de alıcam nıhayet yas tutacak
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
ben 2014 ramazan ayı motor aldım,o zamandan beri ehliyetsiz kullanıyorum. ocak 8 de alıcam nıhayet yas tutacak

O ehliyetle şu an sürdüğün motosikleti süremeyeceksin. Çünkü 01.01.2016 tarihinden sonra yeni düzenlemeyle ehliyetini alanlar 125 cc motor hacmine kadar kullanabilecek. İlk çevirmede ruhsat ve ehliyet görüldüğü gibi -kanuni düzenlemeleri bilmemekle beraber- cezai yaptırıma uğrar hatta motoru bağlatmak zorunda bile kalabilirsin. Şimdiden geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst