Hocam Allah razı olsun yardımcı olabilecek bir şekilde yorum yaptığınız için. Normalde motosikletliler birbirlerine genel olarak yardım ederler ama neden böyle yıkıcı eleştiri yapıyorlar sürekli anlamadım. Haa tamam hatalıyım bunu kabul ediyorum ama aynı zamanda buradaki motosiklet kullanan insanlardan yardım almak, bilgi ve tecrübelerinden yararlanmak istiyorum.
Ha şunu da geçtim ben artık. Cezası neyse parası neyse öderim. Şu anda sol ayağımın üzerine basamiyorum. Dahada kötüsü sağ diz kapağımın alt tarafı hala şiş. Dizimi tam olarak bükemiyorum. İyileşiyim çalışır öderim yeterki sakat kalmayım. Bana kızan arkadaşlar ben sakat kalırsam bunun sorumlusuda mı ben olucam anlayabilmiş değilim. Yol benim 30 40 km ile yavaş bir şekilde gidiyorum beni görmeyen dikkatsiz bir şoför yüzünden sakat kalıcam. Muayene ve sigorta yaptırmamanın yanlış bir şey olduğunu bende biliyorum ama inanın trafik kurallarına belki sizden daha iyi uyuyorumdur!!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:35 ----------
Bu arada geçmiş olsun dileklerini yollayan herkese teşekkür ederim. Kimsenin başına gelmesin böyle şeyler. Canım çok acıdı. Acıdan yerde kıvrandım ambulans gelene kadar. Cidden zormuş. Kafamda kaskım olmasaydı şu anda çok daha kötü olabilirdim. Ls 2 kapalı kaskım vardı kafamda. Sahibindenden ne zamandır ikinci el bir dizlik arıyordum almak için ama alamadan kaza oldu işte

keşke dizliğimde olsaydı şu anda dizim böyle olmazdı belki.
Motosikleti yeni kullanacak arkadaşlara tavsiyem. Kaskınız olmadan sakın ama sakın yola çıkmayın. Diğer ekipmanlarınızı da kesinlikle tamamlayın. Ben kaza yapmam bilinçli kullanıcıyım yavaş yavaş giderim her yere diyerek bu yola çıktım 4 üncü ayımda havada uçup yere çakıldım. Haa benim hatam değildi ama ekipmanlarım tam olsaydı belki bu kadar hasar almış olmazdım. Bugün belki bu yazıyı yazamıyor da bu bilgi ve tecrübe mi aktaramıyor da olabilirdim. Kendinize dikkat edin hayata bir daha gelmiyoruz maalesef...
Her şeyin başı sağlık ama aynı zamanda sigorta ve muayenenizide yaptırın kesin. Abilerin dediği gibi bir ferrariye çarpsaydım ve tamamen ben kusurlu olsaydım çok büyük bir maliyet ile karşı karşıya gelebilirdim.