Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar benim aracımda bu gün itibari ile farkedip ve onaylanmasıyla alakalı bir sıkıntı oluştu , lakin daha önceden farketmemiştim çünki motosikletimi aldığım günden beridir yani yaklaşık 1 yıldır doğru dürüst kullanılmamaktaydı ,uzatmayayım 
2000 cc peguot partner HDI ve turbosunun üflediği söylenmekte, bu konu hakkında daha önceden bilgi ve tecrübe sahibi olmadığı için bilen anlayan arkadaşlar konu hakkında yardımcı olabilirlerse memnun olurum ,
şimdi turbo üflemesi durumu nedir diye sormayacağım , arabam şu an izmitte , lakin 1300- 1500 lira arası turbonun değişmesinden bahsediyorlar , durum böyle olunca benim için büyük sıkıntı olacağını düşündüğümden dolayı , nette araştırmaya girdim ve turboların 2. elleri satılmakta , tabi fiyatları yarı yarıya düşmekte burada kararsızım zaten yenisini alacak durum şu an için söz konusu değil ,
2 seçeneğim var ya 2. elini alacak yada mevcut turboyu revizyondan geçireceğim ki şu durumda her ikiside maliyet olarak aynı paralara gelmekte ,
tabi revizyon yaptırmak için bu gün gaziantep te bir firmayla görüşmem neticesinde revizyon olmasının daha sağlıklı olacağını, söylediler şöyleki ,
kocaeli deki tamirciler direkt değişim taraftarılar onarma mantığı yok buda tabiki bizim kesemize hitab etmekte ,
ayrıca çok önemli bir konuda turbonun üflemesinden sebep motorun kitlemesiymiş , asıl sorum budur ,
turbo üflerse motor kitlermi ?
bu soruya bilgi sahibi arkadaşlar bilgilerini paylaşarak beni aydınlatırlarsa ona göre acil yada bir ay sonraya bırakmak kaydı ile arızayı ertelemek durumundayım.
değerli bilgilerini eksik etmeyen tüm gönül soztlarına şimdiden teşekkür ederim , sağlıcakla..
2000 cc peguot partner HDI ve turbosunun üflediği söylenmekte, bu konu hakkında daha önceden bilgi ve tecrübe sahibi olmadığı için bilen anlayan arkadaşlar konu hakkında yardımcı olabilirlerse memnun olurum ,
şimdi turbo üflemesi durumu nedir diye sormayacağım , arabam şu an izmitte , lakin 1300- 1500 lira arası turbonun değişmesinden bahsediyorlar , durum böyle olunca benim için büyük sıkıntı olacağını düşündüğümden dolayı , nette araştırmaya girdim ve turboların 2. elleri satılmakta , tabi fiyatları yarı yarıya düşmekte burada kararsızım zaten yenisini alacak durum şu an için söz konusu değil ,
2 seçeneğim var ya 2. elini alacak yada mevcut turboyu revizyondan geçireceğim ki şu durumda her ikiside maliyet olarak aynı paralara gelmekte ,
tabi revizyon yaptırmak için bu gün gaziantep te bir firmayla görüşmem neticesinde revizyon olmasının daha sağlıklı olacağını, söylediler şöyleki ,
kocaeli deki tamirciler direkt değişim taraftarılar onarma mantığı yok buda tabiki bizim kesemize hitab etmekte ,
ayrıca çok önemli bir konuda turbonun üflemesinden sebep motorun kitlemesiymiş , asıl sorum budur ,
turbo üflerse motor kitlermi ?
bu soruya bilgi sahibi arkadaşlar bilgilerini paylaşarak beni aydınlatırlarsa ona göre acil yada bir ay sonraya bırakmak kaydı ile arızayı ertelemek durumundayım.
değerli bilgilerini eksik etmeyen tüm gönül soztlarına şimdiden teşekkür ederim , sağlıcakla..