iki gün sonra 2000 cc peguot partner HDI turbo imalatı diye başlık açarsan şaşmam :mrgreen:
geçmiş olsun irfanım,anladığım bir konu değil sadece okumakla yetiniyorum :wiinkk:
irfan abi garret marka turbonun aynısı çekik gözlüler üretmiş 350 tl den satılıyor...motor ustası bir arkadaşım 86 sahin'ine :cherry: uyguladı ....bir seneden fazladır gti'ları terletiyor:cherry:
MAŞAALLAH:::::
Turbonun arızası genellikle tribünlerin döndüğü yatağı yemesinden kaynaklanır. Turbo da motor yağı ile yağlama ve kısmı soğutmadan faydalandığı için herhangi bir yatak bozulmasında motor içindeki yağı çekme ihtimali vardır bu da yağsız kalan motora ziyandırTubolu araçların uzun ömürlü olması için; motor istop edilmeden önce 25-30 sn kadar bekleyip kontağı kapatmak en iyisidir.
Turboşarj pompanda sorun yokmuş sevindim, ama sık kullanılanlara kaydet belki birine lazım olur.
http://www.yuuhatsu.com.tr/?lang=tr