araç turbosu hakkında bilgiye ihtiyacım var.

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
iki gün sonra 2000 cc peguot partner HDI turbo imalatı diye başlık açarsan şaşmam :mrgreen:

geçmiş olsun irfanım,anladığım bir konu değil sadece okumakla yetiniyorum :wiinkk:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
iki gün sonra 2000 cc peguot partner HDI turbo imalatı diye başlık açarsan şaşmam :mrgreen:

geçmiş olsun irfanım,anladığım bir konu değil sadece okumakla yetiniyorum :wiinkk:

abi geçtimi yoksa geçecekmi bende sizler kadar merakla ve korkuyla beklemekteyim :) hele araba bir gelsin kapının önüne , tulumları hazır ettim beklemekteyim bu arada da araştırmadayım tabiki , turbonun söküp takıldığı anlarda özel bir ayar, vs gerektirirmi ? eğer sök tak işiyse o kolay :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Arkadaşlar tüm bilgileriniz için teşekkür ederim güzel gelişmeler oldu toplamda 3 tane peguot servisi gezmemiz sonucu sıkıntının devir daimde olduğu saptandı ve yenisi ile değişti:)

yupiiieeeeee 1250 lira turbosuydu işi 200 gaymeye hallettik :)
 
Katılım
24 Şub 2012
Mesajlar
79
irfan abi garret marka turbonun aynısı çekik gözlüler üretmiş 350 tl den satılıyor...motor ustası bir arkadaşım 86 sahin'ine :cherry: uyguladı ....bir seneden fazladır gti'ları terletiyor:cherry:

MAŞAALLAH:::::
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Turbonun arızası genellikle tribünlerin döndüğü yatağı yemesinden kaynaklanır. Turbo da motor yağı ile yağlama ve kısmı soğutmadan faydalandığı için herhangi bir yatak bozulmasında motor içindeki yağı çekme ihtimali vardır bu da yağsız kalan motora ziyandır :( Tubolu araçların uzun ömürlü olması için; motor istop edilmeden önce 25-30 sn kadar bekleyip kontağı kapatmak en iyisidir.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi garret marka turbonun aynısı çekik gözlüler üretmiş 350 tl den satılıyor...motor ustası bir arkadaşım 86 sahin'ine :cherry: uyguladı ....bir seneden fazladır gti'ları terletiyor:cherry:

MAŞAALLAH:::::

vayyy beeee ne turboymuş :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------

Turbonun arızası genellikle tribünlerin döndüğü yatağı yemesinden kaynaklanır. Turbo da motor yağı ile yağlama ve kısmı soğutmadan faydalandığı için herhangi bir yatak bozulmasında motor içindeki yağı çekme ihtimali vardır bu da yağsız kalan motora ziyandır :( Tubolu araçların uzun ömürlü olması için; motor istop edilmeden önce 25-30 sn kadar bekleyip kontağı kapatmak en iyisidir.

evet turbo korkusu sarınca bunlarıda sayenizde öğrenmiş oldum :) lakin allahtan turboda sıkıntı yokmuş :) teşekkür ederim ellerin dert görmesin :cat:
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Vakti zamanında rover 6.20 arabam vardı. Turbonun egsos kısmı çatlamış. Garrent marka sıfır turbosuna 2500 tl fiyat biçmişlerdi. İzmit'te ikinci el çıkmacıdan 650 tl'ye almıştım. Kendimiz takmıştık gayet güzel de çalışıyordu. Turboyu taktıktan sonra 2000 kilometre kullanabildim sorun çıkarmamıştı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst