Araç satımında sahibinden orjinal yalanlar !...

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
birlikte yaşamayı bir öğrenemediniz. müslüman ne kadar hak sahibi ise ateist de ermeni de çerkezi de ortodoksu da lazı da kürdü de vs vs o kadar hak sahibi bu ülkede. hala vır vır vır konuşuyorsunuz. milli marşı değil mevlanayı okuyun biraz da gençler. bi de pkk lı demişler. allahım yarabbim sen yücesin ama yaratıyorsun takip et bari. şu aciz kulların dayanamıyor bu hitlerden kalma modası geçmiş faşizan söylemlere :) andımızı her sabah okuya okuya bu hale geldiniz ya zaten. apartmanınızdakine günaydın bile demezsini marşa gelince ezbere. insanlık bunun neresinde? kendinize dikkat edin çok da inanmayın milletin söylediğine, bay bay.
Sana yaramamış andı içmek her sabah....
Hazımsızlık yapmış....
Sen üzerine bir Nutuk oku..
Aç karnına da hitabeye takıl....
Ufkun açılsın , rahatlarsın... :wiinkk:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
birlikte yaşamayı bir öğrenemediniz. müslüman ne kadar hak sahibi ise ateist de ermeni de çerkezi de ortodoksu da lazı da kürdü de vs vs o kadar hak sahibi bu ülkede. hala vır vır vır konuşuyorsunuz. milli marşı değil mevlanayı okuyun biraz da gençler. bi de pkk lı demişler. allahım yarabbim sen yücesin ama yaratıyorsun takip et bari. şu aciz kulların dayanamıyor bu hitlerden kalma modası geçmiş faşizan söylemlere :) andımızı her sabah okuya okuya bu hale geldiniz ya zaten. apartmanınızdakine günaydın bile demezsini marşa gelince ezbere. insanlık bunun neresinde? kendinize dikkat edin çok da inanmayın milletin söylediğine, bay bay.

ne faşistim ne Kürtçü ne Türkçü. sadece salak değilim. başka klişe kaldı mı? bence kalmadı, ne kadar klişe varsa söyledin dinle şimdi.

kim birlikte yaşamayı öğrenememiş?

senin "öteki" olarak gördüklerindenim. "birlikte yaşamayı öğrenemediniz" derken sen uzayda mı yaşıyorsun? sen nerede yaşıyorsun?

arkadaşım Elazığ'lıyım ben.

Malatya'da yaşıyorum, 7. senem.

2000 yılından beri ekşisözlükte yazarım. binlerce zirveye katıldım, hayal edemeyeceğin kadar o saydığın ateisti, ermenisini her türlüsünü tanıyorum.

herkesin bu ülke üzerinde hakkı var tabi ki; zaten zoruma giden bu! böl parçala yönet olayını en son Irak'ta bile göremedin mi? mecaz anlamda "iti ite kırdırarak" ülkenin tüm petrolünü bpye shell'e sattılar! gözünüzün önündekini göremiyorsunuz; çünkü bize üstten bakmaktan burnunuzun önünü göremiyorsunuz. o kadar zengin, o kadar zeki, o kadar kariyerli arkadaşım var; bi onlara bakıyorum bi sana; dağlar kadar farkı zaten geçtim senin gibisini görmedim. 3-5 klişe öğrenmiş vatan diyene faşist, millet diyene geri kafalı diye yaftalayın hemen.

bayrağın üzerinde hepimizin dedesinin kanı var. benim babamın dedesi Hasankale'de bile savaşmış biri. resmen osmanlı geri çekilirken 3 büyük savaşa katılmış biri. nerede öldü biliyor musun? senin zihniyetindeki 3 kişi vatanını savunacağına, dağda eşkiyalık yaparken kız kardeşinin evinin tavanını yapmak için köyden köye geçerken silahsız haldeki dedemi 3 kişi beraber bıçaklayarak öldürmüş. elindeki sopada onlarca bıçak izi varmış.

neyse;

asıl sorun birileri para kazanacak diye, birileri rahat edecek diye saçmasapan bir şekilde, sistematik şekilde cahil bırakılmış bir halkın arasına karışıp aralarını bozan şerefsizler ve onları savunan yandaşları var, çanak tutmaya devam edin bakalım. üstten bakmaya, ara bozmaya devam edin bakalım.

tüm planlar tutunca evinize girilip karınız kızınız gözünüzün önünde tecavüze uğrayınca o zaman anlarsınız dediğimi!

gece gece bu kadar yorgunluğun üstüne böyle saçmalama iyi geldi!.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
Ara. açıklamasında "boğaz tokluğuna,boğaz köprüsünü satıyorum ! araç o kadar temiz ki içinde küfür dahi edilmemiştir.. !!! Muayyer... Diğer araçlarla kıyaslamayın,ölücüler aramasın,aracı değerini bilecek bir arkaşa satmak istiyorum ! gibi cümleler yazıyorsa uzak durun, hatta kaçın o ilandan...
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
Sana yaramamış andı içmek her sabah....
Hazımsızlık yapmış....
Sen üzerine bir Nutuk oku..
Aç karnına da hitabeye takıl....
Ufkun açılsın , rahatlarsın... :wiinkk:

sen her gün andı içtin ben her gün yaradılanı severim yaradandan ötürü dedim
sen içinde sadece türk kelimesi geçen tek bir millete odaklanan nutku okudun ben ise tüm canlılara mevlananın aşkını anlatan mesneviyi
aç karnına hitabeyi okuyanlar hrantı vurdular, zirve yayınevi katliamını yaptılar, maraşta orada burada insan yaktılar.
benim hazımsızlığım çırılçıplak dünyaya gelen bebekten senin gibi potansiyel oluşturup sonra ırkçı katiller yetiştirenlere. anlayacağın seninle bir alıp veremediğim yok kardeşim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

ne faşistim ne Kürtçü ne Türkçü. sadece salak değilim.
klişenin allahını yaptınız haberiniz yok.
kürtçenin yasaklanması mı birlikte yaşamak? sanki küfürmüş gibi afedersin ermeni mi demek birlikte yaşamak? ya da küpe taktığı için dövülen gençler mi birlikte yaşamak? uçakta yanına oturmayan başörtülü kardeşimiz mi birlikte yaşıyor sanıyorsun? alevilik din değildir, aleviler sapkındır diyenler mi birlikte yaşıyor? hayır anlamıyorum birlikte yaşamaktan kastınız nedir?

ermenilerle birlikte yaşıyormuşsunuz bir buçuk milyon ermeni nereye gitti? sen istanbulda yüzlerce yıldır yaşadığın yerde kimliğini saklamak ne demek bilir misin? bu mu birlikte yaşamak?

benim zihniyetim herkes mutlu mesut yaşasın diyor dedeni bıçaklasın demiyoer. dedeni bıçaklayanların da allah belasını versin ben,im söylediklerimi çarpıtanların da. mesaj gitmiştir umarım. sen yanındakini seversen kimse senin aranı bozamaz. kalkıp bana aslında büyük devletler birlikte yaşamamızı istemiyor mavalını okuma. yeter be. ne anlayışsız insanlarmışsınız. biri pkklı dedi öbürü ermeni çeteci yaptı. sizin barıştan sevgiden anladığınız şey bu. onun dedesi kesti benim dedem de onu kesti. kan davası mı kaldı ulan!

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------

"ulan" kelimesini kullandığım için bir süre uzaklaştırılmak isityorum moderatör kardeşlerim. kimseye hitap olarak kullanmadım. sinirden söyledim. cezama da razıyım.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
sen her gün andı içtin ben her gün yaradılanı severim yaradandan ötürü dedim
sen içinde sadece türk kelimesi geçen tek bir millete odaklanan nutku okudun ben ise tüm canlılara mevlananın aşkını anlatan mesneviyi
aç karnına hitabeyi okuyanlar hrantı vurdular, zirve yayınevi katliamını yaptılar, maraşta orada burada insan yaktılar.
benim hazımsızlığım çırılçıplak dünyaya gelen bebekten senin gibi potansiyel oluşturup sonra ırkçı katiller yetiştirenlere. anlayacağın seninle bir alıp veremediğim yok kardeşim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------


klişenin allahını yaptınız haberiniz yok.
kürtçenin yasaklanması mı birlikte yaşamak? sanki küfürmüş gibi afedersin ermeni mi demek birlikte yaşamak? ya da küpe taktığı için dövülen gençler mi birlikte yaşamak? uçakta yanına oturmayan başörtülü kardeşimiz mi birlikte yaşıyor sanıyorsun? alevilik din değildir, aleviler sapkındır diyenler mi birlikte yaşıyor? hayır anlamıyorum birlikte yaşamaktan kastınız nedir?

ermenilerle birlikte yaşıyormuşsunuz bir buçuk milyon ermeni nereye gitti? sen istanbulda yüzlerce yıldır yaşadığın yerde kimliğini saklamak ne demek bilir misin? bu mu birlikte yaşamak?

benim zihniyetim herkes mutlu mesut yaşasın diyor dedeni bıçaklasın demiyoer. dedeni bıçaklayanların da allah belasını versin ben,im söylediklerimi çarpıtanların da. mesaj gitmiştir umarım. sen yanındakini seversen kimse senin aranı bozamaz. kalkıp bana aslında büyük devletler birlikte yaşamamızı istemiyor mavalını okuma. yeter be. ne anlayışsız insanlarmışsınız. biri pkklı dedi öbürü ermeni çeteci yaptı. sizin barıştan sevgiden anladığınız şey bu. onun dedesi kesti benim dedem de onu kesti. kan davası mı kaldı ulan!

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------

"ulan" kelimesini kullandığım için bir süre uzaklaştırılmak isityorum moderatör kardeşlerim. kimseye hitap olarak kullanmadım. sinirden söyledim. cezama da razıyım.

köy enstitülerini kapatan da, Kürtçeyi yasaklayan da, Hrant Dink'i öldürten de ülkeyi karıştırmak için gönderilen ya da bu devletin vatandaşı olup para alan kişiler. insanlar cahil bırakıldı, kimse araştırmıyor kimse düşünmüyor artık. olayları iyi analiz edin. büyük resmi görün.

zamanında Ermeni'lere "devlet" sözünü kimler verdi? isyan başlatanlar kimdi? katliamlar yapıldı, köyler boşaltıldı. Osmanlı da kendi içindeki isyanı bastırdı. belgeler devlet arşivlerindedir ve arşivler de açıldı. oradan devam edebilirsiniz. sistematik şekilde cahil bırakılmış bir halkın bunca olaydan sonra Ermeni'lere ülkece tavır alınmasından doğal ne olabilir? yanlış, evet ama bunu kabullenebilmek için Mevlana olmak gerekir.

Irak 3-4 parçala bölündü. her grup bir diğeriyle savaşıyor. amerika ortada durup milletin birbirini öldürmesini izlerken bir yandan da petrolü bpye shelle verdi. aynı plan şimdi bizim üstümüzde.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
19
Yaptıkları dengesizlikten başka birşey değil zaten tanıdık bir ustaya götürüp incelettiğinde ne olduğu ortaya çıkıyor aletin
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
.

O kadar abuk subuk, daldan dala atlamışsın ki hangi saçmalamaya ne cevap vereyim diye kararsız kaldım.

ermenilerle birlikte yaşıyormuşsunuz bir buçuk milyon ermeni nereye gitti? sen istanbulda yüzlerce yıldır yaşadığın yerde kimliğini saklamak ne demek bilir misin? bu mu birlikte yaşamak?

Mevlana'dan cümleler kurup hümanist söylemlerde bulunduktan sonra, gerçek karın ağrını dile getirmişsin.

Bir buçuk milyon Ermeni'nin nereye gittiğini merak edeceğine, onun misliyle Anadolu evladının nereye gittiğini kendine dert et. Ermeni komitacıların bastığı köyleri, öldürdüğü, yaktığı müslümanlara ah vah et.

Farklı milletler yüzyıllar boyu içimizde huzur içimizde yaşıyorken, son asırda neler yaptılar ki kimliklerini saklamak zorunda kaldılar?

Bunlara kafa yor.


.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst