Araç satımında sahibinden orjinal yalanlar !...

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Konu yine dine dönüyor ama yazmadan da çok rahatsız hissediyorum kendimi

Müslüman bir ülkeyiz. (Şükür)
Fakat bazı konularda Gavurlardan geri kalan yönümüz yok. Yalan Konusunda tefecilik , kart çevirme vs. aldı başını gidiyor. Galericileri görüyoruz. en basitinden sahibinden . com a bakıyorsunuz.

Diyanet , müftülük vs. arada uyarmalı ki milletin aklı başına biraz gelir insaf eder belki. belki haram yememeyi öğrenir. yada haramın çocuğundan çoluğundan çıkacağını düşünür.

vaktinde densizin biri tavuktan kurban olur demiştide onun lafı edilmişti ramazan boyunca.
Şimdi Diyanet uyarınca'mı lüzumsuz oluyor?

Müslüman bir ülke değiliz arkadaşım.
Sen müslüman olabilirsin ama ülke olamaz.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
diyanet uyarınca lüzumsuz oluyor çünkü müslüman bir ülke değiliz! tanıdığım onlarca kişi alevi, hristiyan veya ateist... onların tanıdığı yüzlerce ve ülke genelinde yüzbinlercesi de aynı şekilde. diyanet ise sünni türklerin bir kurumu. şimdi şu konuda diyanet meselesini tartışmayalım. kanun var nizam var.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
aslında hülya avşara sormak lazımdı da diyanet anışlık yapmış araya girmiş. ya da meltem cumbul daha iyi bilir galiba. bod başkanına da söyleyin bu halk herşeyi en iyi bildiğinden tekrara ihtiyaç yoktur. saçma saçma açıklamalrda bulunmasın. sağır sultan duyduğu halde telefondan ben polsiim diyene milyar kaptıran söz yazarlarının olduğu bir memlekette hangi kafadayız bilader.

diyanet uyarınca lüzumsuz oluyor çünkü müslüman bir ülke değiliz! tanıdığım onlarca kişi alevi, hristiyan veya ateist... onların tanıdığı yüzlerce ve ülke genelinde yüzbinlercesi de aynı şekilde. diyanet ise sünni türklerin bir kurumu. şimdi şu konuda diyanet meselesini tartışmayalım. kanun var nizam var.

diyanet de zaten müslümanlara söylüyor. değilseniz üzerinize alınmayınız. geri kalan ne halt ediyorsa etsin.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
diyanet de zaten müslümanlara söylüyor. değilseniz üzerinize alınmayınız. geri kalan ne halt ediyorsa etsin.

peki neden istisnasız herkesten bu kurumun vergisi alınıyor? bir kilise, bir sinagog ya da ne bileyim bir pagan tapınağı yapmadığı halde... arkadaşlar adamlar avrupada düzeni bu yaşam kalitesini dinle değil hak ile hukuk ile kurdu; size de tavsiye ederim.

eğer eğitiminiz kaliteli ve kanunlarınız da uygulamasıyla birlikte yeteri kadar caydırıcı olur ise alo fetva hattını arayıp abidik gubidik şeyler için ayırdığınız gündeminizi daha yararlı şeylere harcayabilirsiniz.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Din yönünden günah,hangi din olursa olsun.Hiç bi dine inanmayanlar içinde bu olay büyük ayıp,şerefsizlik diyelim...Sonuçta yapılan şey kabul edilemez değil mi?Birbirinizi kırmayın arkadaşlar.Böylelerine engel olmak için neler yapabiliriz onu tartışın bence.Daha yararlı olur.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
ben yanlış mı anlaşıldım? :) bu tür olumsuzlukları aşabilmek için dine değil kanunlara bakmak lazım dedim. çünkü insanlar diğer tarafta verilecek cezalardan korkmuyorlar.

mustafa sandalın da dediği gibi herkes cennete gitmek ister öyleyse neden hiç ölmek isteyen yok çünkü hayat tatlı :)))))
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
Tartışma Din meselesine geldi sanırım.
Bazen şeriat'ın gelmesini isterim...
Bir ************** nu adanın birinde besliyoruz. Katil Öldürülmeli.
Hırsızın eli kesilmeli... Tekrar yapmaması için. Üçkağıtcı - tecavüzcü.... iki akraba kızı kaçırıyor bana dönmedi diye öldürüp cesedini yakıyor. (Gerçi bunlara mühebbet verildi) ve adamlara mühebbet veriliyor neden besleniyor hala bunlar.
adam içiyor içiyor trafiğe çıkıyor kaç kişi eziyor eeee alkollüydü istem dışı yaptı sadece ehliyete 6 ay el koy biraz maddi manevi para cezası bırakıver. aynısını kendisine yapacan yola koy çarp bakalım ne hissedecek.

Gerçi bu düzende kim ne kurtarabildiğine bakıyor. İçten gelmeli. Adamda ötedünya korkusu varsa yapar.
Huylu huyundan vazgeçmiyor.
Adamın içinde olması gerek yalansız yaşamak. Müslüman olsada en iyi hırsız olabiliyor.

"Çinden malzeme getirdiğimi arada profilime bakanlar bilir. Çinde 256 Gb'lık flash bellekler 10-15 Dolar arası. satıcı ile konuşuyorum bunlar ne iş diye? adam söylüyor. program yazıldı bilgisayar 256 görüyor fakat içleri 4-8 gblık flashlar var. verileri atıyor ama açmayabiliyor diyor adam. Sahibinden.com da aynı ürünü (ürünün üzerinde çinden damgalı barkotlu fotoğrafları var) adamlar 150-180 liraya satıyor ve soruyorum gerçekmi adam yemin billah ediyor..." Ülkemiz bu olmuş.

İş satıcılarda ve bizde kalıyor.
Alacağımız arabayı-motoru tecrübesizsek bile illaki bir bilen vardır ona gösterelim. Hiç mi yapamadık bir tur atalım 50-60 km kullanalım öyle alalım. hız yapalım - titreme varmı direksiyonda - çekme varmı onlara bakalım.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
müslümanların en büyük handikapı: allahın verdiği canı ancak allah alır "vs" idam geri gelmeli (recm dahil)
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
müslümanların en büyük handikapı: allahın verdiği canı ancak allah alır "vs" idam geri gelmeli (recm dahil)

HandiCup bana hep bir kupa ismi gibi gelir.

Ve Bu senede Ahmet hanicup'un sahibi oldu...
ukrayna-yalta-rallisi.jpg
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
hem zeki olup hem de hırsızın eli kesilmeli demek için bayağı zor bir karakter olmak lazım. Zor olmuyor mu :)

her neyse forumdan uzaklaştırılmadan yalan beyanda bulunduklarından bu ilan sahiplerini şikayet edebilirsiniz. hakkında şikayet sayısı artan kullanıcıların takibi de kolaylaştığından mağduriyetlerin önüne daha rahat geçebilirsiniz. internetten bir şey alıyorsanız mutlaka motoru kullanıcıyı vs araştırın.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
bizim buradan bir abim japonyaya gitti 5 yıl orada ihtisas yaptı. japonyada adamlar o kadar dürüst ki 5 yıl boyunca 1 kuruş dolandırılmadım, 5 yılın sonunda Türkiye'ye adımımı atar atmaz ilk günden beni dolandırmaya kalktılar dedi. Adamlar bu şekilde dürüstlüklerinden dolayı aldı başını gidiyor, ilimdede ahlaktada bizden her şekilde önde. Peygamber efendimizin dediği gibi "Kavimler layık oldukları şekilde yönetilirler."
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
38
diyanet çok güzel ve yerinde bir açıklama yapmış ( bu ülkenin sahibibi olan müslümanlara sesleniyorlar)
şaşırdıgım konu ne kadar çok diyanet düşmanı varmış:cherry: hepsi balıklamama atladı
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
bu ülkenin sahibinin müslümanlar olduğunu nereden çıkardınız? anayasada mı yazıyor? sen anadoluya geleli bin sene olmuş adam onbeş bin senedir burada. dağdan inip bağdakini kovduğumuz yetmedi bi de sahiplenmeye mi kalktık?

diyanet din işleriyle uğraşsın sonra endonezyada kadın artçılara yasak geldi haberlerini türkiyede diye okursun, hoş olmaz.
 
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
352
bu ülkenin sahibinin müslümanlar olduğunu nereden çıkardınız? anayasada mı yazıyor? sen anadoluya geleli bin sene olmuş adam onbeş bin senedir burada. dağdan inip bağdakini kovduğumuz yetmedi bi de sahiplenmeye mi kalktık?
iyi bari asıl sahibi kimse verelim anadoluyu geriye. Tazminatta ödeyelim. Özür dileyelim. Şehitler hakkında da soruşturma açalım cinayetten.
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
221
Olay nerden nereye gelmiş Tartışma konunuzu Müslümanlığa çamur atma derecesine getirmeyin lütfen Diyanet denen kurum Başbakanlığa bağlı bir yerdir ve oradan gelen emir ve müsadelerin gerektiğini yapar yani şu durumda Din ve Politika Karışmış durumdadır Müslümanlığın Gerçek öğretisini tek Öğrenebileceğiniz yer Kuran ı Kerimdir Ve Örnek Alacağınız Kişi H.z Muhammed Efendimizdir.Gerisi Teferruattır Açın Önce onları bir araştırın sonra çamur atabilme kapasiteniz belki daha geniş açılar kazanabilir.

Ve ülkenin kimin olduğu konusu Benim iki Büyük Dedemde ve atalarımda Bu coğrafyada Şehit düşüp Arkasında Yetim bırakmışsa bu ülke benimdir arkadaş Ne için şehit oldular gavurdan ülkeyi kurtarmak için dört bir yanımızdan hepsi aynı anda saldırdılar o gavurlar ama vermedik bu ülkeyi vermeyizde.

Ve şöyle bir durum var Dünyadaki Müslüman nüfusu gelecek 20 yılda yüzde 35 civarında artacak. Geçen yıl 1.6 milyar olan Müslüman nüfus, 2030 yılında 2.2 milyara çıkacak. Müslüman nüfusun yıllık ortalama artış oranı Müslüman olmayan nüfusun iki katı düzeyinde. En sonunda herkes müslüman olacak Olmayanda artık neye inanıyorsa o olmaya devam etsin.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
peki neden istisnasız herkesten bu kurumun vergisi alınıyor? bir kilise, bir sinagog ya da ne bileyim bir pagan tapınağı yapmadığı halde... arkadaşlar adamlar avrupada düzeni bu yaşam kalitesini dinle değil hak ile hukuk ile kurdu; size de tavsiye ederim.

eğer eğitiminiz kaliteli ve kanunlarınız da uygulamasıyla birlikte yeteri kadar caydırıcı olur ise alo fetva hattını arayıp abidik gubidik şeyler için ayırdığınız gündeminizi daha yararlı şeylere harcayabilirsiniz.

ülke kurulurken bayrağı ve milli marşı belirlenir. bu ülkenin milli marşını tamamen okumanızı öneririm.

ne kadar pkk yandaşı din düşmanı var bu ülkede?

savaşlar artık sadece meydanlarda yapılmıyor. televizyon, medya, kültür yozlaşması... birand gibi insanlar yüzünden bu ülke bu hale geldi. rahmet mahmet okumam, ki zaten kendisinin bunu istemediğine de eminim. konuya bağlıyorum; kolay yoldan para kazanma filmlerinden tut (şener şen filmleri gibi) son dönemdeki diziler, filmler her şeye bak. sonra bu ülke niye bu hale geldi sorusunun cevabını alırsın. konu uzun olduğu için en özet şekilde geçtim. Allah gözleri menfaat için kör olmuş insanları (pkkdan tut hile hurdayla mal satana kadar) ıslah etsin ne diyim...
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
birlikte yaşamayı bir öğrenemediniz. müslüman ne kadar hak sahibi ise ateist de ermeni de çerkezi de ortodoksu da lazı da kürdü de vs vs o kadar hak sahibi bu ülkede. hala vır vır vır konuşuyorsunuz. milli marşı değil mevlanayı okuyun biraz da gençler. bi de pkk lı demişler. allahım yarabbim sen yücesin ama yaratıyorsun takip et bari. şu aciz kulların dayanamıyor bu hitlerden kalma modası geçmiş faşizan söylemlere :) andımızı her sabah okuya okuya bu hale geldiniz ya zaten. apartmanınızdakine günaydın bile demezsini marşa gelince ezbere. insanlık bunun neresinde? kendinize dikkat edin çok da inanmayın milletin söylediğine, bay bay.
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
hayatta bayandan araba alinmaz..titiz kullanmak bir yana ne yikarlar ne nede allah rizasi icin arabanin ic temizligine ozen gosterirle ne de bakim yaparlar devirsiz kullanirlar arabadan gelen garip sesleri hic duymazlar ta ki .. nerde trak orda birak olana kadar o sebepten dolayi bayan kullanmissa uzak duracan o arabadan..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst