- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
Konu yine dine dönüyor ama yazmadan da çok rahatsız hissediyorum kendimi
Müslüman bir ülke değiliz arkadaşım.
Sen müslüman olabilirsin ama ülke olamaz.
Müslüman bir ülkeyiz. (Şükür)
Fakat bazı konularda Gavurlardan geri kalan yönümüz yok. Yalan Konusunda tefecilik , kart çevirme vs. aldı başını gidiyor. Galericileri görüyoruz. en basitinden sahibinden . com a bakıyorsunuz.
Diyanet , müftülük vs. arada uyarmalı ki milletin aklı başına biraz gelir insaf eder belki. belki haram yememeyi öğrenir. yada haramın çocuğundan çoluğundan çıkacağını düşünür.
vaktinde densizin biri tavuktan kurban olur demiştide onun lafı edilmişti ramazan boyunca.
Şimdi Diyanet uyarınca'mı lüzumsuz oluyor?
Müslüman bir ülke değiliz arkadaşım.
Sen müslüman olabilirsin ama ülke olamaz.