araç içi video-kamera hakkında

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
merhaba. geçenlerde komple yeni boyattığım tampona arsızın biri gelip çarpmış... hem de tampon kırılmış. olay çok canımı sıktı. ben de araç içi kamera almaya karar verdim. ancak elle tutulur bir cihaz bulamadım... bir tek midland xtc 200 var aparatlı, çekim kalitesi hoşuma gitmedi.
handy-cam tabir edilen elle tutulan kameralardan araç aparatı olan model de aradım ama bulamadım.
benim için önemli olan 1080p@30fps min. kayıt kalitesi, gece de idare eder cinsten çekmesi lazım, cama sabitleme aparatı, bir de çakmaklık şarjı olmalı... sabitleme aparatı sonradan satılıyorsa o da olur.

bu konudaki görüşlerinizi ve bilimum bilginizi talep ediyorum :) iyi forumlar.:)
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
435
İstediğiniz değerlere sahip GoPro var hem boyutlarıda küçük. Çakmaklık ve gece çekimi konusunda pek bilgim yok. Ancak gece çekimlerinde kalite arıyorsanız kameranın diyafram değerinin sayısal olarak küçük olmasına dikkat edin. Mesela 2,8 yeterli olabilirken 3 ve üzerindeki değerlerden verim alma oranınız oldukça düşer.
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Drift HD diye bir kamera da gopro ayarında, hiçbirisini kullanmadığım için bir yorum yapamayacağım
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
başka bilgisi olan? gopro hd ler için gece çekimi kötü deniyor. hd2 hakkında bilgim yok ancak zaten 800 lira biraz fazla yüksek geldi bana o kamera için... her zaman kullanılamaz ne de olsa.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
137
Yalnız hocam sen 1080p 30fps istiyorsun tamam da şunu unutma. O formatta istiyorsan videoyu hesap makinesiyle ceksen bile terabyte ları gözden çıkarman gerekir. Gece komple çekim 1080 p de çekmezsin zaten. Bende gopro hero2 var. 32gb bellek var. 1080 p de 4s35dk civarı çekebilirsiniz en fazla. Hadi çektin diyelim. Dediğim gibi harici hard disk festivali yapman gerekebilir evde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öyle arabanın içinde açık bırak sabaha kadar çeksin,sabah kontrol edeyim,hem gece çekimi iyi olsun,hem ucuz olsun,tadından yenmesin kameralardan bulursan beraber alalım :)
ortalama kameralar iyi kötü en çok 2 -2,5 saat çekim yapar,çünkü SD kart kapasitesi belli,kart dolmasa bile batarya biter
arabayı kamerayla korumaya kalksan kaç kamera takman gerekecek?
öne,arkaya,yana?tavana?
gece karşıdan gelen aracın far ışığı yüzünden zaten karşıdan gelenin plakasını okuyamayacaksın.
bu araç içi kameraları son zamanlarda Ruslar çok kullanıyor,akıllı tv deki kaza çekimlerinin yarıdan fazlası Rusya'dan çünkü daha sigorta sistemleri gelişmemiş,yollar çarpışan araba pisti gibi,her an kaza,her an vukuat mümkün orada.
yani kısaca senin iş kamera ile olmaz,alarm belki o da tampona kibar kibar sürtüp gecene ötmez.
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
ben de yakın zamanda meraklanıp bu iş için amerikadan kardeşimden rica ettim bu ucuz yollu,oto HD DVR cihazlardan 4 tane yollaması için sipariş verdim
elime ulaştılar birini aracımda kullanıyorum ikisini de sattım arkadaşlarımdan isteyenlere,ve kaldı 1 tane eğer düşünürsen 1280*720 30fsp çekim yapıyor içerisine 8GB veya 16GB hafıza da takarsanız,tadından yenmiyor açıkcası.....ben en ucuz haliyle bu şekilde merakımı ve güvenlik olayını giderdim arada çıkartıp SDmemory cardi eve bilgisayarımda izliyorum kontrol ediyorum çekimleri,keyifli oluyor buyuk monitorde izlemek,tabiki go-pro HD tadını vermez fakat tavsiye ederim

bilgi için youtube video linkidir.........

http://www.youtube.com/watch?v=lwBmNk-mHU8
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba. geçenlerde komple yeni boyattığım tampona arsızın biri gelip çarpmış... hem de tampon kırılmış. olay çok canımı sıktı. ben de araç içi kamera almaya karar verdim. ancak elle tutulur bir cihaz bulamadım... bir tek midland xtc 200 var aparatlı, çekim kalitesi hoşuma gitmedi.
handy-cam tabir edilen elle tutulan kameralardan araç aparatı olan model de aradım ama bulamadım.
benim için önemli olan 1080p@30fps min. kayıt kalitesi, gece de idare eder cinsten çekmesi lazım, cama sabitleme aparatı, bir de çakmaklık şarjı olmalı... sabitleme aparatı sonradan satılıyorsa o da olur.

bu konudaki görüşlerinizi ve bilimum bilginizi talep ediyorum :) iyi forumlar.:)

çok dikkat çekmeyen birşey tavsiye ederim.

malum bu neymiş demek suretiyle meraklı hırsızların gözdesi olmayın !
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
öyle arabanın içinde açık bırak sabaha kadar çeksin,sabah kontrol edeyim,hem gece çekimi iyi olsun,hem ucuz olsun,tadından yenmesin kameralardan bulursan beraber alalım :)
ortalama kameralar iyi kötü en çok 2 -2,5 saat çekim yapar,çünkü SD kart kapasitesi belli,kart dolmasa bile batarya biter
arabayı kamerayla korumaya kalksan kaç kamera takman gerekecek?
öne,arkaya,yana?tavana?
gece karşıdan gelen aracın far ışığı yüzünden zaten karşıdan gelenin plakasını okuyamayacaksın.
bu araç içi kameraları son zamanlarda Ruslar çok kullanıyor,akıllı tv deki kaza çekimlerinin yarıdan fazlası Rusya'dan çünkü daha sigorta sistemleri gelişmemiş,yollar çarpışan araba pisti gibi,her an kaza,her an vukuat mümkün orada.
yani kısaca senin iş kamera ile olmaz,alarm belki o da tampona kibar kibar sürtüp gecene ötmez.

Haklısın Savaş abi kamera yetmez bu işe :) karta kayıt süresini düşünmedim değil. geceleri 720p, 32 gb karta kaydedecek şekilde uzun kayıtlar yapılabilir. ancak far konusunu düşünmemiştim.

çok dikkat çekmeyen birşey tavsiye ederim.

malum bu neymiş demek suretiyle meraklı hırsızların gözdesi olmayın !
evet bu aklıma gelmedi değil...

sanırım gopro ya da midland alıcam... hangisini almalıyım? bir de nitro muydu nanya mıydı dişli bir rakibi daha vardı galiba gopro'nun...
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Bu kadar hirsizlik olan ulkemizde kamera cekicem diye gopro hd kameranizdan olmayin bence. Parkettiginiz yerde bir esnaf varsa balkonuna bi kamera yerlestirin sizin arabanin bulundugu yere hem carpan arabanin plaka vb bilgilerine daha kesin ulasirsiniz hemde go pro hirsizlara oyuncak olmaz . Arabanin icindense bence etrafta bi yere kamera koyun.
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
626
16 kasımda a101de araç içi kamera varmış 49 küsur TL nasıl sizce idare edermi? A101den tras mak. Aldım 49 tlye iş görüyordu. Sizce kamerada iş görürmü arabada?
Linkde burada https://www.a101.com.tr/brosurler/11-17-kasim/aldin-aldin/
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
İş görür, araç çalışırken olayları kayıt altına alır, riskin çoğunu halletmiş olursunuz. Yalnız araç 3-5 gün yatarsa pili biter, ilk açışta çalışmaz o kadar.
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
626
İş görür, araç çalışırken olayları kayıt altına alır, riskin çoğunu halletmiş olursunuz. Yalnız araç 3-5 gün yatarsa pili biter, ilk açışta çalışmaz o kadar.
Siz kullandınız mı kalite nasıl? Orta yollu görüntü olsun yeter. En azından 4- 5 metre ilerdeki plaka falan okunuyor mu? Apaçiler çok önümüze falan kıran oluyor motorla arabayla.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Kullanıyorum evet, 2 arabamda da var, bence yeterli. Çok pahalı bir şeye gerek yok, olayı göstermesi genelde yeter.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
45 TL'li kameranın suluoya gibi çekeceğini düşünüyorum ama yarın ben de denk getirebilirsem alıp deneyeceğim.
Düzgün bişey çıkmazsa oğlana sana aksiyon kamera aldım diye yediririm :)))
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Yok öyle değil, bayağı çekim yapıyor. ama gece çekimi tırt tabii, ayrıca güneş altında kaldığı için plastik kısmı çabucak kırılıyor, düğmeleri bozuluyor falan. 3-4 sene gider ama.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst