- Katılım
- 14 Mar 2004
- Mesajlar
- 228
- Konu Yazar
- #1
sabah bostancıdan, evden, çıktım yola,
şiledeki tüv türk e geldim,
her şey güzel, her şeyi kontrol ediyolar ama sorun yok ben arabama güveniyorum, düzenli servise gidiyo zaten, iyi de bakıyorum elimden geldiğince, camlarda film var ama hafif kusur sayıldığı için endişem yok geçerim diyorum muayeneyi.
muayene bitti diye arabamı almaya gidiyorum,
geçemedi diyo ordaki görevli, nası yani neden geçemedi diyorum, fren hortumlarınız hasarlı, patlamak üzere :cyclopsan
olur mu öyle şey, düzenli servise giriyo, her yerini kontrol ediyolar
sürekli söylüyorum orasına da bakın burasına da bakın!
bakın beyfendi diyo uzmanımız, lastiği tam sola çevirip hortumu gösteriyo bana, hortum hasarlı, sağ lastikteki de soldaki de hasarlı diyo, gayet ortada bi hortum, öyle arada kenarda köşede değil.. her servise gittğimde arabayı havalara kaldırıp altına girmeyi biliyolar ya, demek boşuna kaldırıyolar bakmıyolarsa kaldırmasınlar bi daha arabamı istemiyorum :silent:
ama bakmamışlar işte.. fren disklerine, balatalarına bakarlarken bir kere de fren hortumlarına bakmamışlar, gözlerinin önündeki şeye yani.. abi bu eskimiş değişelim dememişler! :farao:
sadece bi an düşünün, o kadar uyarmama rağmen, gereken her parçayı değişin ben sürekli şile yolunu kullanıyorum her gün gidip geliyorum dememe rağmen bakmamışlar. bu ihmalleri yüzünden benim frenlerim patlasaydı, şile yolunda bi kamyonun altına girseydim, ya da herhangi başka bi yolda başka bi araca çarpsaydım, kendimi geçtim, başka insanlara da can veya mal kaybına sebep olsaydım, sorumlusu kim olcaktı?
evet, tüvtürk ün yaptığı muayene önemli, gerekli ve güzelmiş bugün anladım. onlar bakmasalardı arabama, hiç bir zaman haberim olmazdı fren hortumlarımın patlamaya yakın olduğundan..
belki frenlerim patladığında anlardım, fark edecek kadar zamanım kalmışsa.. sonra da başlık açardınız, trafik kazasında kaybettik diye..
şiledeki tüv türk e geldim,
her şey güzel, her şeyi kontrol ediyolar ama sorun yok ben arabama güveniyorum, düzenli servise gidiyo zaten, iyi de bakıyorum elimden geldiğince, camlarda film var ama hafif kusur sayıldığı için endişem yok geçerim diyorum muayeneyi.
muayene bitti diye arabamı almaya gidiyorum,
geçemedi diyo ordaki görevli, nası yani neden geçemedi diyorum, fren hortumlarınız hasarlı, patlamak üzere :cyclopsan
olur mu öyle şey, düzenli servise giriyo, her yerini kontrol ediyolar
sürekli söylüyorum orasına da bakın burasına da bakın!
bakın beyfendi diyo uzmanımız, lastiği tam sola çevirip hortumu gösteriyo bana, hortum hasarlı, sağ lastikteki de soldaki de hasarlı diyo, gayet ortada bi hortum, öyle arada kenarda köşede değil.. her servise gittğimde arabayı havalara kaldırıp altına girmeyi biliyolar ya, demek boşuna kaldırıyolar bakmıyolarsa kaldırmasınlar bi daha arabamı istemiyorum :silent:
ama bakmamışlar işte.. fren disklerine, balatalarına bakarlarken bir kere de fren hortumlarına bakmamışlar, gözlerinin önündeki şeye yani.. abi bu eskimiş değişelim dememişler! :farao:
sadece bi an düşünün, o kadar uyarmama rağmen, gereken her parçayı değişin ben sürekli şile yolunu kullanıyorum her gün gidip geliyorum dememe rağmen bakmamışlar. bu ihmalleri yüzünden benim frenlerim patlasaydı, şile yolunda bi kamyonun altına girseydim, ya da herhangi başka bi yolda başka bi araca çarpsaydım, kendimi geçtim, başka insanlara da can veya mal kaybına sebep olsaydım, sorumlusu kim olcaktı?
evet, tüvtürk ün yaptığı muayene önemli, gerekli ve güzelmiş bugün anladım. onlar bakmasalardı arabama, hiç bir zaman haberim olmazdı fren hortumlarımın patlamaya yakın olduğundan..
belki frenlerim patladığında anlardım, fark edecek kadar zamanım kalmışsa.. sonra da başlık açardınız, trafik kazasında kaybettik diye..