- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,882
bende takıcaktımm ama takmicam:mrgreen::mrgreen::mrgreen:ama bu araba egzostu abartmış yani gereksiz..türkiyede abart motosiklet egzostu yokmu:queen::queen::queen::queen::cherry::cherry::cherry::mrgreen::mrgreen:
At şeyinde kelebek gibi kalmış motor egzozun altında :mrgreen: