Araba Egzos'u Takmış Motora YuH

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
yuh valla... dışındaki GARANTİ ETİKETİNİ SÖKMEYİN AMA... garanti dışı kalır.. ona göre :))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence güzel olmuş. diğer tarafa da taksa çok enteresan bir motor olur ve şık olur.
aamerikan custom'ları bunlardan farklı mı sanki. abartı diyorsan al sana abartı. aferim adam olanla yetinmemiş birşeyler yapmaya çalışmış.
yavaş yavaş daha iyisini bulacaktır eminim.
sevgiler
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
buda guzel olmusta bızım burdakılerın yanında hıc bısey burdakı genclerden bırı mınıbus egzoso takmıs resmını bulursam koyarım
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
35
Ne kadarda uyumsuz oLsa Bence gereksız Bi caLısma degıL sonucta bişiLer yapmak istemıs ve yapmak istedigi caLısmayı tamamLamıs ve beLkide bununLa basLayacak ve daha guzeL mantıkLı seyLer yapacak ahh su cıLgın TurkLer ahhh....
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
35
hayrına arkadaşa bi egzos hediye edelim.egzosun nasıl olduğunu öğretmiş oluruz hiç olmazssa.yada abimiz fazlasıyla öğrenmişte olabilir...

Kardes o zmn sen iyisini yap veya dedigin gibi ekzost hediye et yapmayın boLe ya gozunuzu sevem Lafım mecListen dısarı ama kotu diyenLerin de tecrubesi nasıL bi gosterirLerse seviniriz dimi arkadasLar
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
2
allahın kırosuu kırolar çoğaldııı
bu ne yaaa. türkiyeyi bunlar kirletyolar
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
23
Yine bu neyse sonuçta küçükte olsa egzozun önünde iyi kötü bi motor var.bizim burda dangalağın biri bisiklete egzoz takmıştı.
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
adam isi bilmiyoki bu is sadece egzozla olmaaazzz ona bide buyuk gene bitane tir direksiyonu lazimm:pr: :pr:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
arabanın benzin musluğu taktık , arabanın ampulunu taktık , arabanın eksozunu taktık . . . yakında tam anlamıyla motor ile arabayı birleştircez sanırım..
::deliir:: ::deliir::
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
16
Egzozun üzerine oturak yapsa bir kişide oraya oturabilir aslında baya kullanışlı olmuş kanımca.
Bu arada motoru yapan japonlar görmesin adamlar kahrından ölebilir.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
allahın kırosuu kırolar çoğaldııı
bu ne yaaa. türkiyeyi bunlar kirletyolar

daha ilk mesajında bu kadar hoş şeyler yazman beni derinden etkiledi.tebrik ederim arkadaşım ..

:farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao:
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
Hahaha..! super bisi olmus ya.. insanoglu ne yapacagini sasiriyor
gereksiz ama cok garip yakısmıs ama :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst