- Katılım
- 19 Eyl 2006
- Mesajlar
- 239
:cat: :cat: :cat:
25 karakter
rene saol yanlıs dusundugumu zannetmıyorum ıns bızım gıbı dusunler cıkar:cat:
:cat: :cat: :cat:
25 karakter
Değişik bir egzoz çalışması
![]()
![]()
ençok o eksozdan çıkan sesi merak ediyorum ugraştıgına değdimi :silent: :mrgreen:
resimi çeken arkadaştan ricam bir zahmen videosunuda kaydediverse yaa:mrgreen: :mrgreen:
Motorize_deli
ahanda bulduum
bbaday adlı bir arkadaşımız alanyadan
bu gerçi okadarda abartılı değil ama sonuçta araba egzosu
http://img88.imageshack.us/img88/3541/s4020246yc9eu0.jpg
eleman, "egzost'a motor takmış" desek![]()
Gerçek abart egsoz bu olsa gerek :queen:
Vatandaş kelebeği kondurmuş.......
bu ne kankaaaaaa tır eksozu yokmuydu
Resimdeki Türkiye yazılarını silin bari...