- Katılım
- 21 Ağu 2007
- Mesajlar
- 185
zaten motorun sahip olduğu 10 beygir in yarısı bu egzostu taşımak için harcanırsa.. gaz açtığında kullanıcı, taş devri misali ayaklarıyla iteleye iteleye gidiyordur...
bu arada 4 zamanlı motorların egzostları zamanlama için önemli olduğ için hiç başarılı bir çalışma bulmuyorum,, hem keseye, hem çevreye zarar..