Araba Egzos'u Takmış Motora YuH

Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
185
zaten motorun sahip olduğu 10 beygir in yarısı bu egzostu taşımak için harcanırsa.. gaz açtığında kullanıcı, taş devri misali ayaklarıyla iteleye iteleye gidiyordur... :D bu arada 4 zamanlı motorların egzostları zamanlama için önemli olduğ için hiç başarılı bir çalışma bulmuyorum,, hem keseye, hem çevreye zarar..
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
madem topik hortlamis bizde yazalum..:wiinkk:

adam ne guzel eksoz yapmuss..ne yuh ve benzeri seyler solersinizde..

ayet mi war motorlar fabrikadan ciktigi gibi duracak modifiye olmuyacak diye..

adam zewk icin yaptirmis...farkli bisiy olmus..konyada da bi arkadasimiz remus taktirdi..

yuhlanacak filan bisiy yok..bende diesel araclardaki hawa sesi icin ugrasiyorum..

begenmeyenler fabrikadan ciktigi gibi binmeye dewam etsin...:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
at ile kelebek ilişkisini baz alarak yapılmış bir çalışma olmuş, olaya izometrik perspektiften bakarsak izdüşümünde içe dönümler yaşayan bu arkadaş dışa vurumunun yansımasını göstermiş........ :p
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
onu takıcagıma konple egsozu sökerim daha yakışıklı olur:)) soba borusu gibi one be
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
288
Millet Deli'ye muhtaç, Biz Akıllıya...
ABARTMAK ta Bir Sanat aslında Arkadaşlar, Sanırım Türkiyede Bu abartma sanatınıda Abartan Arkadaşlar var...
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
10
o bu deilde hdi yaptn tek çıkışlısını yapta üzerindeki etiketide çıkar bari...o bile abartı ama bundan iyidir:D
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
21
kardes guzelde tek cıkıs olsa daha guzel olur mısal benım mtrun uzerındede 106 eksozu war guzel bı gorunumu olur wede sesıde guzel olur benım bı arkımde yaptı 151 e normal eksozların ıkı katı tek cıkıs ama guzel ses we goruntu oldu
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Gemi eksozu varsa arkadaşa verin lazım olabilir:)Emeğine sağlık kardeş güzel olmuş bakma sen arkadaşlara
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
izmirde de bu beyinsiz lerden cok var
100-125 cc cup lara da araba egzostu takıolar
takınca bagırtınca noluosa...
racing mi yaptıklarını sanıolar bi anlasamm :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst