Cengiz....
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmak nasip olsun:cat:
Ama senin bir dünya aksesuarın oluyor..çanta,semaver,manga,mangal kömürü..
bunları nereye koyacaksın:mrgreen:
Hayirli ugurlu olsun.
Bunca yillik motorcuyum, hala motorun ustunde soyle yan duramiyorum,valla helal olsun.![]()
Öncelikle yeni oğlanı, yer uçağını tebrik etmek, gözün aydın demek lazım; değerini en iyi bilecek, derdinden en iyi anlayacak, zamanını en güzel geçirtecek adama gitmiş...:cat:
Sonrasında da güle güle kullan Cengiz abi diyelim; yeni oğlanın kutlu, sürüşlerin mutlu, yolun açık, yerin Türkiye'nin dört bir yanı, çayın sıcak, mangalın yanık, keyfin mavi, süsü beyaz olsun...![]()
iniş takımlarınız zeval görmesin.