APV41 Yeni Yer Uçağı İle Havalanmaya Hazır..HAYIRLI OLSUN...

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız inşallah.:rendeer:

@Slymn
Bu motor GS500 değil, Suzuki SV650 kardeşim.
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
abicim hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız süresin :) bizede ya nasippppp:D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cengiz....
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmak nasip olsun:cat:
Ama senin bir dünya aksesuarın oluyor..çanta,semaver,manga,mangal kömürü..
bunları nereye koyacaksın:mrgreen:

Bi yolunu bulur.... Bi yerlere tıkıp tıkıştırır... :p:p:p:p
Perşembe günü tıkıştırdı da.... :p:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hayirli ugurlu olsun.
Bunca yillik motorcuyum, hala motorun ustunde soyle yan duramiyorum,valla helal olsun.:p
engizsval014.jpg
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Öncelikle yeni oğlanı, yer uçağını tebrik etmek, gözün aydın demek lazım; değerini en iyi bilecek, derdinden en iyi anlayacak, zamanını en güzel geçirtecek adama gitmiş...:cat:

Sonrasında da güle güle kullan Cengiz abi diyelim; yeni oğlanın kutlu, sürüşlerin mutlu, yolun açık, yerin Türkiye'nin dört bir yanı, çayın sıcak, mangalın yanık, keyfin mavi, süsü beyaz olsun...:)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Öncelikle yeni oğlanı, yer uçağını tebrik etmek, gözün aydın demek lazım; değerini en iyi bilecek, derdinden en iyi anlayacak, zamanını en güzel geçirtecek adama gitmiş...:cat:

Sonrasında da güle güle kullan Cengiz abi diyelim; yeni oğlanın kutlu, sürüşlerin mutlu, yolun açık, yerin Türkiye'nin dört bir yanı, çayın sıcak, mangalın yanık, keyfin mavi, süsü beyaz olsun...:)

işte iyi dilek diye ben buna derim, tek eksiği depon dolu bölümü atlanmış :queen:
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız binmeyi nasip eder işallah.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı ve de uğurlu olsun, güle güle kullanın :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sağol yeşim kardeşim, izmirde görüşemedik seninle bir daha sefere söz ilk ben geleceğim :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst