- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #1
APV41 Çengiz arkadaşımızın aldığı yeni makina bu arkdaşlar..... Kendisine ve vatana millete hayırlı uğurlu olmasını dileyerekten Güzel günlerde kullanmasını niyaz ederim.... :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
[URL=http://imageshack.us]
[/URL][URL=http://imageshack.us]
[/URL][URL=http://imageshack.us]
[/URL][URL=http://imageshack.us]
[/URL]