aptal tır şöförü,yine kaza

Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
bu nasıl insanlıktır ya insan mıdır diyecek birşey bulamıyorum nasıl hareket ediyor birşey yok gibi hemde bakmadan
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Hakikaten ya böle insan namzetlerini görünce katil olmak geliyor içimden. Komik olan; adam (!) öldürmüş kefesine koyacaklar?
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
çok kötü çarptı ya..

bi de tır şoförünü serbest bırakıyolar ya asıl sinir eden o yarın o yine birisine çarpmayacak mı?


geçmiş olsun kazazede kardeşimize...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Bu adamında ayaklarını kesmeliler.

TIR'ı hareket ettirmeyi görecek!


Vay geri zekalı alçak adam ya!
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
bu tür vicdansız insanları allaha havale ediyorum, düşünün kazazede polis memuru olmasına karşın şöför serbest kalmış, adalet sistemimizin içler acısı durumu ,allah vatandaşa acısın butür vicdansız insanlardan bizleri korusun
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bumu Turkiye adaleti KATIL bu sofor resmen. Kontrolsuzce serite bodozlama girdi , kesin gordu motorluyu ve ben ondan buyugum eli mahkum duracak dedi icinden. Adami ezdi hic aracindan bile inmiyor ve araci birde ilerletiyor, Tanrim yaa adam hapiste olacagina serbest zavali motorlu polis tum hayati boyunca sakat biri olacak hayati kararacak. Hep soyluyorum halen soyluyorum egitim , bu egitim sistemi ile yola cikan herkez benim gozumde katil. Egolarini evinde birakmadan koca kamyonumla herkezi korkuturum herkezi ezerim diyen bu insanlar var oldukca hepimizin cani tehlikede!
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
Bumu Turkiye adaleti KATIL bu sofor resmen. Kontrolsuzce serite bodozlama girdi , kesin gordu motorluyu ve ben ondan buyugum eli mahkum duracak dedi icinden. Adami ezdi hic aracindan bile inmiyor ve araci birde ilerletiyor, Tanrim yaa adam hapiste olacagina serbest zavali motorlu polis tum hayati boyunca sakat biri olacak hayati kararacak. Hep soyluyorum halen soyluyorum egitim , bu egitim sistemi ile yola cikan herkez benim gozumde katil. Egolarini evinde birakmadan koca kamyonumla herkezi korkuturum herkezi ezerim diyen bu insanlar var oldukca hepimizin cani tehlikede!


doğru söze ne denir +1
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
nasıl serbest bırakabilirlerki. ? Polis yani sonuçta. Sivil biri olsa hiç mahkeme falanda olmayacak demekki :mad:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Polis'e bile bunu yapıp serbest kalıyorsa vay bizim halimize.:pr:

Ayrıca bu şerefsizin TIR'ı olay yerinden çekerek uzaklaştırmasının bir tek tanımlaması var; "delilleri yok etmek".
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Ben, İçişleri Bakanı, İstanbul Emniyet Müdürü ya da MİT Müsteşarı olsam;
Bu tır şoförünü kamyonuyla beraber denize gömerdim.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
gayet normal bi olay...her an içimizden birinin de başına gelebilir, alıştık artık böyle görüntülere... şerefsizin hayvanlığına dicek bişey bulamıyorum
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
13
bu tır şöförünü bi yerde sıkıştırıp dövelimmi ha ne dersiniz:silent::pr::queen: tabi şaka am hak ediyo
 
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
208
arkadaşlar bugün bu haberi okudum çok kötü oldum ya nasılda giriyo tırın altına ama o adamı nasılda serbest bırakırlar bu haksızlık insafsızlık ne durumlara düşüyoruz olan canı yanana oluyor
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
kaza yapan memur kankardeşimin çok yakın bi tanıdıgı ve suan bir bacagı yok sadece adi bi haywanın yuzunden hayatı karardı!

bunlar insan ewladı olamaz ya yatacak yerleri yok bu şeref yoksunu yaratıkların!!!

daha ne desemki bilmiorum ama içimden solediklerimi keşke o haywanın yuzune soleyebilsem!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst