- Katılım
- 17 Ağu 2005
- Mesajlar
- 118
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar arkadaşlar,
Neşeniz bol olsun.
Aprilia Scarabeo 200 ie motosikletime takmak üzere Siperlik Ön Cam arıyorum.
Yurt dışından uygun fiyata getiren ve/veya elinde bulunduran varsa, satın almak isterim.
Özellikle aradığım model aşağıdaki gibidir.
Tekliflerinizi bekliyorum.
Neşeniz bol olsun.
Aprilia Scarabeo 200 ie motosikletime takmak üzere Siperlik Ön Cam arıyorum.
Yurt dışından uygun fiyata getiren ve/veya elinde bulunduran varsa, satın almak isterim.
Özellikle aradığım model aşağıdaki gibidir.
Tekliflerinizi bekliyorum.