Aprilia rs4 125cc ve tuono 125 hakkında bilgisi olan kullanan var mı?

Katılım
23 Şub 2020
Mesajlar
34
Aprilia nın iyi bir marka olduğu söyleniyor fakat internette bu iki model için çok fazla ilan göremedim, nedeni nedir? Az bulunan satılan bir motosikletse yedek parçası, servisi nasıldır? Diğer kendi cc sindeki motosikletlere karşı tercih edilmeli midir? Kullanan varsa tecrübelerini paylaşabilir mi ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Türkiye de bir İtalyan sahibi olmak istiyorsan. Tekrar düşün derim.

Bu araba motosiklet hiç fark etmeden diyebileceğim net şeydir.

Alman ortaklığı kuran firma kendini toparladı, bunun dışında İtalyan sahibi olmak demek, uyumsuz biriyle evli olmak gibidir.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Selam hoşgeldin kardeşim.. Piaggio grubunun motosikletlerini kullanmış biri olarak yorum yapayım. ( daha önceden piaggio grubunu ferco getiriyordu şiimdi Trend motor distributor. Piaggio grubu Aprilia, Gilera, Derbi, Vespa dan oluşuyor.. )

Bahsettiğin motosiklet piaggionun 125 cc 4 zamanlı bir makinesine sahip.. Kalitesine güvenebilirsin.. Bahsettiğin motorun kalitesi yamaha mt125 25 , ktm den daha iyi kullanılan malzemeden anlayabilirsin zaten.. Ancak italyanlar japonlar kadar sorunsuz olmayabiliyor..

Kullanırken keyif alırsın.. Özel bir motosiklet.. Satarken 2. eli zayıftır. Yavaş satarsın biraz para kaybettirebilir..

Servis ve yedek parçaya gelirsek Japonlardan pahalıdır parçaları. Distributor 3 haftada falan getirebiliyor sanırım siparişte.. Ferconun servislerini çok beğenmiyordum Trend motor ne yaptı bilmiyorum ama takip ettiğim kadarıyla onlarda distributorlukten pişmanlar şuan :)
 
Katılım
23 Şub 2020
Mesajlar
34
Türkiye de bir İtalyan sahibi olmak istiyorsan. Tekrar düşün derim.

Bu araba motosiklet hiç fark etmeden diyebileceğim net şeydir.

Alman ortaklığı kuran firma kendini toparladı, bunun dışında İtalyan sahibi olmak demek, uyumsuz biriyle evli olmak gibidir.

O zaman japon 125 liklere göre çok avantajlı sayılmaz risk almaya değmez gibi
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Türkiye de bir İtalyan sahibi olmak istiyorsan. Tekrar düşün derim.

Bu araba motosiklet hiç fark etmeden diyebileceğim net şeydir.

Alman ortaklığı kuran firma kendini toparladı, bunun dışında İtalyan sahibi olmak demek, uyumsuz biriyle evli olmak gibidir.

İtalyanlar kötü değildir. 3 şubat tarihli haber şöyle Egea ( Tipo ) Almanya'da sınıfının en dayanaklı ve sorunsuz aracı seçildi. ... Rapora göre, Fiat Egea tamir gerektiren sorunlar kategorisinde 100 araç içerisinde 0,84'lük hata oranı ile “kompakt otomobiller sınıfının en iyisi” olarak belirlendi.."


Fiatın multiijet dizel motorları efsanedir.. Alfaromeo marka ve ürün olarak biraz nazlı araçtır..
 
Katılım
23 Şub 2020
Mesajlar
34
Selam hoşgeldin kardeşim.. Piaggio grubunun motosikletlerini kullanmış biri olarak yorum yapayım. ( daha önceden piaggio grubunu ferco getiriyordu şiimdi Trend motor distributor. Piaggio grubu Aprilia, Gilera, Derbi, Vespa dan oluşuyor.. )

Bahsettiğin motosiklet piaggionun 125 cc 4 zamanlı bir makinesine sahip.. Kalitesine güvenebilirsin.. Bahsettiğin motorun kalitesi yamaha mt125 25 , ktm den daha iyi kullanılan malzemeden anlayabilirsin zaten.. Ancak italyanlar japonlar kadar sorunsuz olmayabiliyor..

Kullanırken keyif alırsın.. Özel bir motosiklet.. Satarken 2. eli zayıftır. Yavaş satarsın biraz para kaybettirebilir..

Servis ve yedek parçaya gelirsek Japonlardan pahalıdır parçaları. Distributor 3 haftada falan getirebiliyor sanırım siparişte.. Ferconun servislerini çok beğenmiyordum Trend motor ne yaptı bilmiyorum ama takip ettiğim kadarıyla onlarda distributorlukten pişmanlar şuan :)

Teşekkürler bilgileriniz için, çok iç açıcı değil anladığım kadarıyla 😀

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

İtalyanlar kötü değildir. 3 şubat tarihli haber şöyle Egea ( Tipo ) Almanya'da sınıfının en dayanaklı ve sorunsuz aracı seçildi. ... Rapora göre, Fiat Egea tamir gerektiren sorunlar kategorisinde 100 araç içerisinde 0,84'lük hata oranı ile “kompakt otomobiller sınıfının en iyisi” olarak belirlendi.."


Fiatın multiijet dizel motorları efsanedir.. Alfaromeo marka ve ürün olarak biraz nazlı araçtır..

Ne kadar kendi hatasız olsa da benim yapacağım hatalarla bir masraf çıkartırsa bana yük olur gibi geldi o yüzden çok ısınamadım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İtalyanlar kötü değildir. 3 şubat tarihli haber şöyle Egea ( Tipo ) Almanya'da sınıfının en dayanaklı ve sorunsuz aracı seçildi. ... Rapora göre, Fiat Egea tamir gerektiren sorunlar kategorisinde 100 araç içerisinde 0,84'lük hata oranı ile “kompakt otomobiller sınıfının en iyisi” olarak belirlendi.."


Fiatın multiijet dizel motorları efsanedir.. Alfaromeo marka ve ürün olarak biraz nazlı araçtır..

İtalyan algımız biraz farklı seninle. Benim İtalyan diye dile getirdiğim araçlar bu markalar değil.

Fiat falan yorum yapmak istemem.

Alfa ise eski tarihlerde ne kadar uzun ömürlü olmasa da her zaman kendi segmentinde ki en kaliteli işçiliği sunardı. Artık o da bir şey sunmuyor sevenlerine.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------

O zaman japon 125 liklere göre çok avantajlı sayılmaz risk almaya değmez gibi

125 cup da piste çıkacaksan ve maddi kaynaklarında güçlüyse neden olmasın. Bazı avantajlar sunar. Ama bunun dışında zerre avantajı olamaz. Zaten binemezsin de servise girer, sonrası Allah kerim. Göçe giden kuş misali...
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
bizde italyanlar tedarikçileri yüzünden gereğinden fazla pahalı fiyatlarda yoksa güzel motordur ama bizde italyan demek bir miktarda olsa motora ekstra parayı her zaman hazır tutmak demek yedek parça bulmak interneti kullanmayı bilen çat pat ingilizcesi olan için en basit iş ama işçilik ve dayanıklılık tartışılır japon kadar vur semeri öldür eşşeği modu olmasada bakımını kendi servislerinde yaptırdığın sürece başını ağrıtmayacak motorlar ama 125 lik için ne kadar şeklini sevsemde git cbr ya da başka japon vs al derim al satı kolay parçası bol ve ucuzdur 125 cc bir süre sonra yetmiyor hele ki spor tarzı olan bir motorda gelip seni nmax bile kalkışta tokatlayınca bu ne ya diyorsun.
 
Katılım
23 Şub 2020
Mesajlar
34
bizde italyanlar tedarikçileri yüzünden gereğinden fazla pahalı fiyatlarda yoksa güzel motordur ama bizde italyan demek bir miktarda olsa motora ekstra parayı her zaman hazır tutmak demek yedek parça bulmak interneti kullanmayı bilen çat pat ingilizcesi olan için en basit iş ama işçilik ve dayanıklılık tartışılır japon kadar vur semeri öldür eşşeği modu olmasada bakımını kendi servislerinde yaptırdığın sürece başını ağrıtmayacak motorlar ama 125 lik için ne kadar şeklini sevsemde git cbr ya da başka japon vs al derim al satı kolay parçası bol ve ucuzdur 125 cc bir süre sonra yetmiyor hele ki spor tarzı olan bir motorda gelip seni nmax bile kalkışta tokatlayınca bu ne ya diyorsun.

Mesaj alındı teşekkürler 😀
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst