APRILIA RS 125 İ TEST ETTİM BAYA CANIM YANDI :))

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cengiz abi
neyden zevk alsın gitti gül gibi gilera
daha parasını bile ödememişti :salut:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah sizi nasıl biliyosa öle yapsın güldürdünüz ya beni bu ağrılarımla offfffff çanak fena ağrıyo arkadaşlar :p :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne bu ya. okuyanlar bunlar kaza mı yaptı yoksa bale mi yaptı anlayamayacaklar valla. işi iyice gırgıra döktünüz :flower:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
One_Way, EgeKnn,

geçmiş olsun arkadaşlar

redpepper,

sana da geçmiş olsun
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
şaka bir yana allah korudu :sunny: tayfadan birinin saçının teline zarar gelmesi hepimizi yaralar allah tekrarını göstermesin eğitimlerimiz devam ettikçe bu tür kötü sürprizler yok olup gidecektir makineler her türlü toplanır (canlarıma ) birşey olmasın hepiniz benim için ayrı değersiniz ALLAH HEPİNİZİN İYİLİĞİNİ VERSİN :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada arkadaşlar cananın cuma toplantıya getirdiği kız arkadaşı kesinlikle duymasın bu kazayı. zaten kızı artçı yapıp gezilere getirecem diye az laf üretmedik, duysa kesin gelmez valla :queen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hımmmmm :wiinkk:

ilk toplantıda sölemezsem :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kız kendini arkada otururken ve başka bir motorun 100 ile arkadan vurduğunu düşünürse bırak gezileri toplantılara bile gelmez bidaha :pr:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
R6 almaya karar verdim dikkat edin :cherry:
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
111
arkadaşlar hepinize geçmiş olsun. umarım kısa zamanda iyileşir motorların üstüne çıkarsınız.
ukalalık olarak kabul etmeyin ama birlikte yol yapma konusunda superevariders grubunun çok katı yol kuralları vardır. bence izmir tayfası da böyle kurallar oluşturarak önlem alabilir.
tekrar geçmiş olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
one way senin o motoru görse zaten bişi söylemeye gerek kalmaz
evin önüne parketmiştim çöp kamyonu çarpmış mı diyeceksin
:rendeer: yoksa hanım arkadaşımız için yeni motor mu alacaksın :rendeer:
:flower: :thumleft: :flower:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizde yolda nasıl güvenli sürüş yapabiliriz diye toplantı ve gezi esnasında konuşuyoruz zaten fakat bu günkü olay biraz farklı ve benim biraz hatam var tabiii olacağı varmış diyorum ne diim geri alamıyosun zamanı napalım iyi bir ders oldu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
R6 almaya karar verdim dikkat edin
kanka sen R6 alırsan öncü geçilmeyecek kuralına herkes uyar. senin önüne geçmez kimse :queen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:wiinkk: teveccüğünüz efendim :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rdpepper sen geç dalganı :) allah mutluluğunu arttırsın. gören de motorunun kaza yaptığını değil de sana piyangodan motor çıkmış sanır :queen: çok neşelisin ve çok takdir ettim seni inan :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim ne yapıyım neşeli görünüyorum ama içime bak sen bu gece yatamam sanırım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sıkma canını olan oldu artık. halledilir herşey. grupta kimsenin üzülmesine izin vermeyiz :)
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
gecmiş olsun .ALLAH beterinden saklasın.ama fireni olmayan bır motorla hız yapmamalıydın
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Eğer ; arka frenin çalışmadığını bilerek gaza bastıysan , GEÇMİŞ OLMASIN...

Ama ; senin haberin yoktu , sen binmeden önce de fren tutmuyordu. Sende motora binmeden önce kontrol etmediysen yine , GEÇMİŞ OLMASIN...

Fakat ; sen gaza bastıktan sonra frende problem olduysa GEÇMİŞ OLSUN...
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
EgeKnn geçmiş olsun kardeş :) eee dikkatli olmak lazım ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst