Aprilia rs 125 & Aprilia rs 50 hakkında

Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Bence fiyatı sundukları ve malzeme kalitesiyle biraz pahalı olsada normal.Açıklamada quick shifterdan bahsediyor bunu bir çok 600 cc motorda bulamıyoruz hatta bazı litreliklerde bile yok.Boya tasarım ve malzeme kalitesi neredeyse bazı 250lik motorlara yakın bir performans.Güç yazmıyor ancak dibine kadar yüklemişlerdir gibime geliyor.

http://www.youtube.com/watch?v=72MYqcDF3m4 125lik sınıfında güzel bir test yapmışlar dil bilmeseniz bile gidişlerden farklar eksiler artılar çıkıyor.

Bu arada 15-16 beygir oldugu söyleniyor yabancı sitelerde rs4ün.Fiyat olarakta Ferco resmen adam kazıklamayı tercih etmiş yzfden ucuz avrupa fiyatı hondaylada arasında 1-2 bin lira gibi bir fark var.

Tabi yzf ye 9 bin lira fiyat biçiyolarsa bununda o kadar etmesı normal ama bence bu fıyatı ıkısıde haketmıyo en azından bi tutundurma polıtıkası ızleyıp 8 9 bın deselerdı ıyıdı ama bızım toplumumuz 12 bın lırasını 125 lık bı alete vermez
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Yahu akıl var mantık var.Başlangıç motosikleti olmaları imkansız aşırı rahatsızlar.Supersport gibiler.Ama supersport olmanın yanından geçmiyor güçleri...Topspeedlerine ulaşmaya çalışırken yol biter.Parçaları aşırı pahalı.Fiyatları pahalı.2 kişi binmek nerdeyse imkansız.GİTMİYORLAR.14binlira vermişsiniz şekil şemal süper sadece...Adamın teki nette 5.500e 2. el derbi gpr125 veya 7000-9000ne aprillia rs 125 almış sizi toza dumana katıyor.Replica tipli cg125 motorlular...Utanmadan 14bin birde.Yok daha neler...
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Soyup naked yapma niyetim vardı.Beyaz döküntü bir rs 250 gördüm ben bir ara sahibinden de onada pek itimat etmedim açıkcası...Gidip derbi aldım bende.Çok eğleniyorum.Zx10r bayağıdır yatıyor :) Lakin koyacak yer sorunum olduğu için satılığa çıkardım :( Umarım yeni sahibide ben gibi sever ilgilenir.Hiç bir şey bilmeyen bir acemide heba olsun istemiyorum.Üzerine yapılan masraf zaman ilgiyle çok farklı oldu gerçekten...

O motoru biliyorum daha geçen yine vardı ilanı pendikte.O motor benim motor değil benim motor yukarıda resmini yayınladığım motorun kendisi.Hiçbir hatası yoktu :(
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Kaçırmışım demekki...Sağlık olsun.İzmirde yaşıyor olsan sana gpr'ımı gösterip hava atardım :D Şu an bayağı farklı halde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst