Aprilia rs 125 & Aprilia rs 50 hakkında

Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
95
Arkadaşlar öncelikle biliyorum eskiden açılmış konular olabilir ama dediğim gibi eski. güncel bilgiler istiyorum.
Şimdi bu motorlar hızlı olması ile şaşırtıyor arkadaşlar.
Nasıl motorlardır , fiyatı nedir , Türkiyede varmıdır ?
birde 125 modelinin top speed 210 km olduğunu duydum ve bu sanırım doğru şaşırtıcı geldi.
birde bu motorların yeni modeli varmı ? 2013 veya 2012 ?
Evet fikirlerinizi bekliyorum .
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
son hızı 210 km olan model 90lardaki modifiye edilmiş aprilia rs 125(extrema) için geçerli, şuan piyasamızda olan 2006-2010 aralığındaki modellerin stock(fabrika çıkış) hızları 140-150 olup modifiyeyle 180-190 lara çıkabilmektedir. Türkiyede sanırım yok ama yurtdışında artık 4 zamanlı aprilia rs 125 üretiyorlar.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bu motorlar hakkında bilgin burada yazdıklarınla sınırlıysa , bu modellerden uzak durman anlamına gelir.
Bunlarla başa çıkabilmen için gerçekten çok şey bilmen gerekiyor. Hem bu modeller hakkında hemde genel olarak motor mekanik bilgisi açısından.
Eğer paranın lafı olmaz , maddi olarak çok geniş imkanlarım var dersen hiç sormana bile gerek yok al birtane koleksiyonunda dursun.

Alternatif olarak :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-cagiva-cagiva-mito-125-evo-turkiye-de-tek-120202588/detay
 
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
95
Haklısın abi biraz sorunlu motorlar sanırım bide kısa ömürlü. Benim yaş 15 10 yaşından beri motor kullanıyorum. Genellikle mahallede trafiğe kapalı yerler var oralarda kullanıyorum. Kask takıyorum elbette. Yani trafiğide ezberledim hemen hemen :) ne yalan söyliyim birkere çıktım mahalleye gezdim. Abimde kawasaki ninja 250 r var . Onunla kafa bile kaldırabiliyorum :D 18 yaşına gelince almayı düşünüyorum 250 lik :D ondan sonra 600 ve 1000 lik inşallah :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Ben Derbi Gpr 125 kullanıyorum.Bir birinden farksızlar(bana göre) 210 km yapan modeli artık üretilmiyor.97de son olması lazım yanlış bilmiyorsam.Belirli modifiyeler ile(Türk parası ile aşağı yukarı 4.000tl) 210 km'ye ulaşmak mümkün.Tabi işinin ehli çok çok çok çok çok iyi bir usta ile...Parçaları yurt dışından getirme imkanın varsa yarı yarıya iniyor neredeyse rakam.

Ben kendi 2 zamanlıma yapılabilecek herşeyi yaptım.Son siparişimde gelmek üzere.Şu an 184km'ye ulaştım.Fakat naked ve aşırı hafif(125 kg) olduğu için üzerinde durmak hayli zor.Aşırı zevkli.2. motosiklet olarak kullanılacak başka bir şey gelmiyor aklıma lakin gündelik hayatta yılda 10000+km için uygun değil...

Asıl isteğim RS250 idi...Granajı söküp naked yapıp şehir içi fareye dönüştürecektim fakat bulamadım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------

bende Aprilia 50 lik düşünüyorum ama hala bi bilgi edinemedim

Sadece görüntüden ibaret basit pist eğitimi amaçlı yapılmış bir motosiklet.O cüsse o görüntüye o kadar komik bir gücü var ki...Hiç tavsiye etmem.Ki Türkiye'de şu an satılık bulabilirmisiniz bilmiyorum.Benim bildiğim 1 adet İzmir'de var...
 
Katılım
16 Haz 2013
Mesajlar
7
Ferco Motor Aprilia RS4 125 modelini getiriyormuş. Haberi olmayan vardır belki. Fiyatı aşırı pahalı geldi bana.

http://www.fercomotor.com.tr/web/17-274-1-1/ferco/aprilia/modeller/rs4_125_4t
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Ben Derbi Gpr 125 kullanıyorum.Bir birinden farksızlar(bana göre) 210 km yapan modeli artık üretilmiyor.97de son olması lazım yanlış bilmiyorsam.Belirli modifiyeler ile(Türk parası ile aşağı yukarı 4.000tl) 210 km'ye ulaşmak mümkün.Tabi işinin ehli çok çok çok çok çok iyi bir usta ile...Parçaları yurt dışından getirme imkanın varsa yarı yarıya iniyor neredeyse rakam.

Ben kendi 2 zamanlıma yapılabilecek herşeyi yaptım.Son siparişimde gelmek üzere.Şu an 184km'ye ulaştım.Fakat naked ve aşırı hafif(125 kg) olduğu için üzerinde durmak hayli zor.Aşırı zevkli.2. motosiklet olarak kullanılacak başka bir şey gelmiyor aklıma lakin gündelik hayatta yılda 10000+km için uygun değil...

Asıl isteğim RS250 idi...Granajı söküp naked yapıp şehir içi fareye dönüştürecektim fakat bulamadım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------



Sadece görüntüden ibaret basit pist eğitimi amaçlı yapılmış bir motosiklet.O cüsse o görüntüye o kadar komik bir gücü var ki...Hiç tavsiye etmem.Ki Türkiye'de şu an satılık bulabilirmisiniz bilmiyorum.Benim bildiğim 1 adet İzmir'de var...

Bu adamın dediklerine kulak ver. Ek olarak söylenecek şey ise şu olabilir;
Anladığım kadarı ile 2 zamanlı motor hakkında pek bir bilgin yok. Şöyle diyim dostum; Arkanı dön ve kaç... He alper kardeşim gibi, hobi motoru olarak kullanmayı düşünüyorsan alırsın bir tane arada sırada turlarsın.... Onun haricinde aprilia adını duyduğunda arkana bakmadan uzaklaş oradan...
Çok canımı yaktı aprilia namussuzu (sr150) :salut:
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Ben bildiklerimi aktarıp yorum yapa yapa parmaklarım ağrıdı çokça başlık var bu motor hakkında.

tr_select sen nasıl bulamadın rs 250 bende vardım sattım 1 sene oluyor sahibindende çok uzun zaman durdu ilan...

Sattığım kişidende hasta birisi beni arayıp satın almıştı, hasta derken benim bizim gibi iki zamanlı rahatsızı :queen:

Yutuptaki 210 yapan arkadaş çok muntazam bir şekilde her viteste yedire yedire motorun hızını arttırıyor ve o videodaki makine 34 beygir olandan yeni olanlardan değil.

Bende şuan ninja 250 r var kadranı 200 normal 170-180 yapıyor köküne kadar zorlarsam 200 ü geçer, yani o videodaki köküne kadar zorlamış.

Diğer arkadaşların dediği gibi 170-180 normal son hızıdır, rüzgar arkandan gelir, biraz yokuş araşıdır motor 210 yapar.

Hafif motor fazlada kurçalamamak lazım:rendeer:

---------- Post added at 18:25 ---------- Previous post was at 18:18 ----------

Biraz gaz gelsin foruma benim eski makine:



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
bassturbin, Şimdi flame (alper) bu resmi görünce oturup ağlıyacaktır... Rs250 hastasıdır kendisi. Arayıp, bulamadığı makine... :mrgreen:
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
bassturbin, Şimdi flame (alper) bu resmi görünce oturup ağlıyacaktır... Rs250 hastasıdır kendisi. Arayıp, bulamadığı makine... :mrgreen:

Abi nerdeyse birbuçuk sene kaldı ilanda soran çok oldu istanbul dışından soran oldu hatta yurtdışındanda yabancı birisi beni aramış.

Kısmet karşıda acıbademde bir arkadaş aldı ondanda başkası almış o çocukta binemediki...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Abi nerdeyse birbuçuk sene kaldı ilanda soran çok oldu istanbul dışından soran oldu hatta yurtdışındanda yabancı birisi beni aramış.

Kısmet karşıda acıbademde bir arkadaş aldı ondanda başkası almış o çocukta binemediki...

Soyup naked yapma niyetim vardı.Beyaz döküntü bir rs 250 gördüm ben bir ara sahibinden de onada pek itimat etmedim açıkcası...Gidip derbi aldım bende.Çok eğleniyorum.Zx10r bayağıdır yatıyor :) Lakin koyacak yer sorunum olduğu için satılığa çıkardım :( Umarım yeni sahibide ben gibi sever ilgilenir.Hiç bir şey bilmeyen bir acemide heba olsun istemiyorum.Üzerine yapılan masraf zaman ilgiyle çok farklı oldu gerçekten...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
http://www.fercomotor.com.tr/web/17-274-1-1/ferco/aprilia/modeller/rs4_125_4t
125 cc 4 valve - dohc motor.
teknik özelliklerinde güç filan yazmamışlar
tahminime göre 16 hp civarında bir güç üretir diye tahmin ediyorum.
eger fiyatı düşürüp pazara girerlerse
125 150 cc motosikletlerinin cogunun canına okuyabilir

İtalyan malları hep farklıdır.Tasarımı motor yapısı.Yamaha bile bulaştı artık.Bkz yzf r 125...Lakin deve yüküyle para döktükten sonra biraz gitsin be arkadaş deme hakkı var bu insanların.Seneler önce cbr 125in üstüne oturup birazcık zorladım.O zamandan beri fuzuli para vermek olarak algılıyorum ben bu 250 125ccleri...
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
İtalyan malları hep farklıdır.Tasarımı motor yapısı.Yamaha bile bulaştı artık.Bkz yzf r 125...Lakin deve yüküyle para döktükten sonra biraz gitsin be arkadaş deme hakkı var bu insanların.Seneler önce cbr 125in üstüne oturup birazcık zorladım.O zamandan beri fuzuli para vermek olarak algılıyorum ben bu 250 125ccleri...

biraz param olsa, biraz da yedek parcası uygun olsa ninja 250 alabilirdim.
en azından gidiyor ..
2 zamanlı motor işi biraz fantezi..
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Aslında şekil şemal süper kalite olarakda diğer 125lıklerden çok önde piyasadaki 250 liklere rakip olur mu bılemıcem ama fiyat fazla geldi bana plaka ruhsat derken 12 bine geliyor :pale:
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Aslında şekil şemal süper kalite olarakda diğer 125lıklerden çok önde piyasadaki 250 liklere rakip olur mu bılemıcem ama fiyat fazla geldi bana plaka ruhsat derken 12 bine geliyor :pale:

Bence fiyatı sundukları ve malzeme kalitesiyle biraz pahalı olsada normal.Açıklamada quick shifterdan bahsediyor bunu bir çok 600 cc motorda bulamıyoruz hatta bazı litreliklerde bile yok.Boya tasarım ve malzeme kalitesi neredeyse bazı 250lik motorlara yakın bir performans.Güç yazmıyor ancak dibine kadar yüklemişlerdir gibime geliyor.

http://www.youtube.com/watch?v=72MYqcDF3m4 125lik sınıfında güzel bir test yapmışlar dil bilmeseniz bile gidişlerden farklar eksiler artılar çıkıyor.

Bu arada 15-16 beygir oldugu söyleniyor yabancı sitelerde rs4ün.Fiyat olarakta Ferco resmen adam kazıklamayı tercih etmiş yzfden ucuz avrupa fiyatı hondaylada arasında 1-2 bin lira gibi bir fark var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst