aporlör tavsiyesi

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
sesi biraz açınca arabanın kapılardaki aporlörden gelen sesler çatırdamaya başlıyor.
16 santim çapında 2 aporlör
yok efendim 2 yollu, 3 yollu, mid takım...
anladığım bir konu değil,
ben istiyorum 200 tl vereyim, iyi müzik dinleyeyim.
???
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
200tl ye iyi müzik? cık cık cık :) Teyp önemli bu işlerde, hoparlör de. Teyp yumatu olupta hoparlörün en iyisi olsa yine olmaz.

Eğer bu işlerden anlamıyorsan mecburi istikamet doğruca bi oto ses sistemci.

Bütçeni biraz daha artırırsan ve teybin de iyi bir şeyse orta halli bir sisteme sahip olabilirsin.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
200tl ye iyi müzik? cık cık cık :) Teyp önemli bu işlerde, hoparlör de. Teyp yumatu olupta hoparlörün en iyisi olsa yine olmaz.

Eğer bu işlerden anlamıyorsan mecburi istikamet doğruca bi oto ses sistemci.

Bütçeni biraz daha artırırsan ve teybin de iyi bir şeyse orta halli bir sisteme sahip olabilirsin.

teyp Sony Dsx-A400bt model, ekransız filan normal teyp.
oto sesçiler çok çakal, konudan anlamayınca işimi görmeyen bi aleti işimi gören bi paraya çakarlar.
ben söküp takabilirim.
son 225 veririm.
sadece kapıdakilerini değiştireceğuk.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Mikado md236 , küçcük dev , 60 küsür gayme tavsiye ederim , bu yaştan soora ne edecen cistakk cistak mubarek aç radyoyu yeter derecede temiz seside var miss.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
teyp Sony Dsx-A400bt model, ekransız filan normal teyp.
oto sesçiler çok çakal, konudan anlamayınca işimi görmeyen bi aleti işimi gören bi paraya çakarlar.
ben söküp takabilirim.
son 225 veririm.
sadece kapıdakilerini değiştireceğuk.

Heh, detay verdin iyi oldu. Şincik senin teyp marka olarak fena da birşey değilmiş hani.
Özelliklerine baktım ; Kanal Başına Çıkış Gücü: 4 x 55W diyor.

Ama 2 hoparlör olmaz, gel inad etme arka kapılara da koy 2 tanecik, 4 hoparlör olsun, azcık akustik olsun.

Sonuçta teybin de destekliyor zaten. 16cm çapında 4 adet yeni hoparlör al. Olabilecek maksimum sesi en ucuza böyle elde edersin :)

Aksi halde iyi ses istersen Komple yeni teyp, amfi, 4 mid hoparlör, 2 tweeter hoparlör, 1 adet kabinli subwoofer, özel kablo seti ıvır zıvır lazım olacak o da baya baya para demek.

4 yeni hoparlör seni idare eder diye düşünüyorum. Ayrıca 250 den aşağı kurtarmaz, bize gelişi bu :p
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Heh, detay verdin iyi oldu. Şincik senin teyp marka olarak fena da birşey değilmiş hani.
Özelliklerine baktım ; Kanal Başına Çıkış Gücü: 4 x 55W diyor.

Ama 2 hoparlör olmaz, gel inad etme arka kapılara da koy 2 tanecik, 4 hoparlör olsun, azcık akustik olsun.

Sonuçta teybin de destekliyor zaten. 16cm çapında 4 adet yeni hoparlör al. Olabilecek maksimum sesi en ucuza böyle elde edersin :)

Aksi halde iyi ses istersen Komple yeni teyp, amfi, 4 mid hoparlör, 2 tweeter hoparlör, 1 adet kabinli subwoofer, özel kablo seti ıvır zıvır lazım olacak o da baya baya para demek.

4 yeni hoparlör seni idare eder diye düşünüyorum. Ayrıca 250 den aşağı kurtarmaz, bize gelişi bu :p

arkada kapı yok abi la :)
o pörtlek ses sol kapıdaki aporlöden geliyo sadece,
hadi paraya kıyayım da ikisini de değiştirem dedim :)
mid müd çok tantanası var, 250'ye ne alacağuk bi çift?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Memnun musunuz teypten ben de almayı düşünüyorum arabamıza.

valla vulututlu filan işte, cepten bağlanılınıyo, fonksiyonları, radyo çekmesi, benim patlak aporlö dışında ses kalitesi filan iyi.
ben vulututlu diye aldıydım, ucuz yollu alternatifleri de var, mobass filan marka.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Tühh.
1 hafta önce 2*85, 2*16 , mid,tweeter sierra mono amfi gitti beleşe.
Yoksa 199 türk lirasına bırakırdım amfi hariç. :(
Abi al kafana göre 1 takım 16 tak dinle sen birşeyler çalsın diyorsun sadece.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
arkadaşım arka kapılara hoparlör taktırmıştı birine daha sonra arabası yandı, elektrik işi oldumu ne kadar fiyat olursa olsun servise gitmekte fayda var.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
...sen birşeyler çalsın diyorsun sadece.

bunu müzik zevkime hakaret olarak değerlendiriyorum, teessüf ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------

arkadaşım arka kapılara hoparlör taktırmıştı birine daha sonra arabası yandı, elektrik işi oldumu ne kadar fiyat olursa olsun servise gitmekte fayda var.

eyvallah, sağol.
oto alenktirikçiler teyp ve aporlö bağlama işini genelde çıraklara verir, hep de problemli bağlantı yaparlar.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
bunu müzik zevkime hakaret olarak değerlendiriyorum, teessüf ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------



eyvallah, sağol.
oto alenktirikçiler teyp ve aporlö bağlama işini genelde çıraklara verir, hep de problemli bağlantı yaparlar.
Estağfurullah.
Kendimi affettirmek için şuan malum sitede size tesisat bakıyorum. :)
 
Katılım
14 Kas 2016
Mesajlar
14
Müzik işi de motosiklet işi gibi hastalık. Bi kere bulaştığı tedavisi zor .Babam hep dedi arabada cistak cistak müzik mi dinlenir diye.Hoparloru patladı gitti orijinalini taktırdı serviste. O paraya ne hoparlörler alınırdı :) Arabası serviste kaldı bi ara bir haftaligina benim arabayı sürdü. Şimdi diyor benim arabaya da sistem yapalım çok iyi oluyor :) Önerime gelirsek muhtemelen 200 liralık Pioneer işinizi fazlasıyla görür.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
arkada kapı yok abi la :)
o pörtlek ses sol kapıdaki aporlöden geliyo sadece,
hadi paraya kıyayım da ikisini de değiştirem dedim :)
mid müd çok tantanası var, 250'ye ne alacağuk bi çift?

Haydaa, kapı mı yok? Baştan desene müdür yaw :santa: Senin iş yattı o zaman :)

Şaka biyana büyük ihtimalle senin hoparlörlerden birisi patlamış, ses ondan bozuk geliyordur. Ben teybin de eskidir ve değişecek diye düşünüp 200 üstü dedim. Sen hoparlör takacaksın sadece, daha da uyguna hallolur.

O zaman en mantıklısı ön kapıya 16cm pioneer hoparlör : Örneğin: Pioneer TS-G1610F-280 WATT veya PIONEER TS-F1634R 200W

Arka camla bagajı ayıran panzota takmak için de 2 adet aynısından veya paraya kıyarım dersen 2 adet oval daha yüksek wattlı pioneer mid hoparlör alırsan hoş bir ses elde edersin. (şart değil, olsa güzel olur sadece)

Arkada panzot da yok hoparlör takmak için dersen üstteki 16cmlik normal pioneer hoparlörlerden birini seç setini(2 adet hoparlörü) 90 tl civarına alabilirsin, senin sorun çözülür :rendeer:

4 hoparlör olunca az da olsa akustik oluyor, güzel ses oluyor, ondan 4 tane dedim. İlla 4 hoparlör koncak diye bişi yok elbette.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Estağfurullah.
Kendimi affettirmek için şuan malum sitede size tesisat bakıyorum. :)

https://www.youtube.com/watch?v=f6IWWCAQIN0

Haydaa, kapı mı yok? Baştan desene müdür yaw :santa: Senin iş yattı o zaman :)

Şaka biyana büyük ihtimalle senin hoparlörlerden birisi patlamış, ses ondan bozuk geliyordur. Ben teybin de eskidir ve değişecek diye düşünüp 200 üstü dedim. Sen hoparlör takacaksın sadece, daha da uyguna hallolur.

O zaman en mantıklısı ön kapıya 16cm pioneer hoparlör : Örneğin: Pioneer TS-G1610F-280 WATT veya PIONEER TS-F1634R 200W

Arka camla bagajı ayıran panzota takmak için de 2 adet aynısından veya paraya kıyarım dersen 2 adet oval daha yüksek wattlı pioneer mid hoparlör alırsan hoş bir ses elde edersin. (şart değil, olsa güzel olur sadece)

Arkada panzot da yok hoparlör takmak için dersen üstteki 16cmlik normal pioneer hoparlörlerden birini seç setini(2 adet hoparlörü) 90 tl civarına alabilirsin, senin sorun çözülür :rendeer:

4 hoparlör olunca az da olsa akustik oluyor, güzel ses oluyor, ondan 4 tane dedim. İlla 4 hoparlör koncak diye bişi yok elbette.

eyvallah süleyman, mid müd gerek yok diyosun yani. mid dedikleri pahalı da.

Müzik işi de motosiklet işi gibi hastalık. Bi kere bulaştığı tedavisi zor .Babam hep dedi arabada cistak cistak müzik mi dinlenir diye.Hoparloru patladı gitti orijinalini taktırdı serviste. O paraya ne hoparlörler alınırdı :) Arabası serviste kaldı bi ara bir haftaligina benim arabayı sürdü. Şimdi diyor benim arabaya da sistem yapalım çok iyi oluyor :) Önerime gelirsek muhtemelen 200 liralık Pioneer işinizi fazlasıyla görür.

mersi :rendeer:

Aporle değil miydi o ?

esası haporlö ama ispanyolca gibi, baştaki h okunmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
eyvallah süleyman, mid müd gerek yok diyosun yani. mid dedikleri pahalı da.



mersi :rendeer:

.

Evet oval midlere illa gerek yok, zaten anfisiz asıl performansını veremez, çok iyi ses de alınamaz o midlerden.

Ama 16cmlik hoparlörleri pioneer gibi kaliteli bi marka alman iyi olur, en azından sesleri daha net ve güzel verir.

2li seti 90 tl civarına zaten. sana da uyguna gelir hem.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Evet oval midlere illa gerek yok, zaten anfisiz çok da iyi ses alınamaz o midlerden.

Ama 16cmlik hoparlörleri pioneer gibi kaliteli bi marka alman iyi olur, en azından sesleri daha net ve güzel verir.

2li seti 90 tl civarına zaten. sana da uyguna gelir hem.

eyvallah,
135 pangınot fazlam var, alemlere akayım madem bu gece
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Guvvat usta,tomofilin markasi ne?

Kolonlar gapı panzidotuna gomuluyse,sökeceksin eski apollerin oturdugu yerde dort adet vida olacak,yeninin kulaklarindan bagla,yola fazla takilma,kenwood isini gorur sakin tivitirli alma kapi hareketli oldugu icin gobekten atar,kablolarida bagla +/- sesle deneme yanilma yap,ses diger kolonla esitse bagla

Paynira soniye gerek yok.

Mezar fiyata ugun aporler al.hepsi ayni sesi veriyor.

Sapvufir ve anfi varmi tomofilde?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst