aporlör tavsiyesi

Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Jbl cs760 serisi işini görür . Amfi baglamayacaksan kaç yollu hatta yollu bile olduğu önemli değil .
Yada güzel bı coaxial alıp yola devam etmek de iyi olur .
Midler sesi ayırır tiz ve midler ayrı verir , Cox lar tek bir kanaldan verir sesi .
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Hayırlı olsun araban.

http://sepetinde.com/platoon-es4464-radyo,-usbsd-mp3-calan-hoparlor-838.html

Bu aket koca mobilya fabrikasını inletiyordu
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
konu başlığını ALLAH rızası için düzeltebilir misiniz?

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Bana kalırsa müşterilerime de söylerim bunu bu tip şeyleri her zaman dinleyerek alın kulaktan duyma bilgilerle iş yapmayın görsel ve duyu gerektiren ürünleri gerekirse üç beş fazla vererek deneyerek alın..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Guvvat usta,tomofilin markasi ne?

Kolonlar gapı panzidotuna gomuluyse,sökeceksin eski apollerin oturdugu yerde dort adet vida olacak,yeninin kulaklarindan bagla,yola fazla takilma,kenwood isini gorur sakin tivitirli alma kapi hareketli oldugu icin gobekten atar,kablolarida bagla +/- sesle deneme yanilma yap,ses diger kolonla esitse bagla

Paynira soniye gerek yok.

Mezar fiyata ugun aporler al.hepsi ayni sesi veriyor.

Sapvufir ve anfi varmi tomofilde?

valla moruk sabvufır, anfi bilmemne, hiç anladığım birşey değil,
var mı yok mu, ne iş yapar hiç bilmiyorum.
şu sülümanın pioneerler aklıma yatar gibi oldu,
95 pangınota bu işi kapatmak var amma
ah bu şarkıların gözü kör olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
valla moruk sabvufır, anfi bilmemne, hiç anladığım birşey değil,
var mı yok mu, ne iş yapar hiç bilmiyorum.
şu sülümanın pioneerler aklıma yatar gibi oldu,
95 pangınota bu işi kapatmak var amma
ah bu şarkıların gözü kör olsun

sülümanin paynirlar essahmi?

feyk urunlerde piyasada var,

Essahiyla arasindaki 7farki anlayaman.

Kenvuud olsun orcinal ossun,takimini 80 gaymeye alirsin.

Ahanda dayioglunun,aşaği koyden asker arkadasinin gardaşina bundan aldik.

Hacı mırata taktik..

son ses izle...

https://youtu.be/LWp4rUXbyHo
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
sesi biraz açınca arabanın kapılardaki aporlörden gelen sesler çatırdamaya başlıyor.
16 santim çapında 2 aporlör
yok efendim 2 yollu, 3 yollu, mid takım...
anladığım bir konu değil,
ben istiyorum 200 tl vereyim, iyi müzik dinleyeyim.
???

Aporle yada oparlör deseydin yardımcı olurdum ama aporlör bilmiyorum ben...
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Yaw o değilde gelin size bi şahit olduğum olayı anlatam.

4-5 sene evvel bizim halaoğluynan bi oto sesciye gittik. Teybi pörtlemiş ucuz bi usb li teyp taktirak didik emektara.

Adamla pazarlik yapyoz "yoh şu cancanlıymış 3 guruş ucuza ver şundan olsun" diyok, "olu mu la öyle, bana gelişi ogada zati" diyo adam, tam bi çingen pazarlığı içindeydik ki biz erken pes ettik uygunca bişeyde el sıkıştık heh dedik tak bunu. Mebla da en fazla 100tl ya va ya yok.

O sırada her yanı dökülen beyaz bi şahin geldi. Ama arabayı görmeniz lazım,yürüyen enkaz... Tampon eğri, egzoz sarkmış düştü düşecek, kaporta sağı solu pas içinde vuruk, çizik vs vs...

İçinden (baba oğulmuş sonradna konuşmadna öğrendik) iki kişi indi.
-Dün geldik pazarlık yaptık hatırladın mı bizi? dedi adam.

Bizim otocunun gözler parladı hemen;
-Hatırlamam mı abey hoşgeldiniz, tamam mıdır takıyoz mu tesisatı? diye hevesle atladı.

Az daha indirim yap yaw falan demeye kalkınca şahinci baba, oto teypci hemen isyana bağladı;
-Abi gidip bakmışındır piyasaya dünden beri, 2 binden aşağı bulamazsın bu tesisatı zaten, ben dün 1800 demiş bulundum senin oğlanın hatrına, genç adam hevesi etmiş diye yaptık bi güzellik, yoksa pişmanım, yarın gelsen 2bin oldu derim haberin ola" dedi.

Biz halaoğluynan şok. Agızlar açık izliyoz adamları. 100tl lik teyp taktırıcaz on dakka pazarlık edip "ulan pahalı mal mı taktırıyoz daha ucuzunu mu alsak?" diye düşünürken adamların şahine taktıracağı tesisata bak. Lan o şahini satmaya kalksan 5bin ya eder ya etmezdi o günün parasıyla.

Hadi arabanı seviyosun diyelim lan git bi boyat, tamponu düzelttir sağını solunu çekiçlet aq arabaın g.tü afrikaya başı amerikaya bakıyor, 1800e müzik tesisatı taktırmak nedir la, nasıl insanlar la bunlar? dedim içimden.

Ve o gün bir kez daha anladım ki doğan görünümlü şahinlerden korkacan arkadaş, (genelde)sürücüleri baya dengesiz oluyor zira :)

Velhasıl uzun lafın kısası Guvvet efendi 2 aporlörün lafını yapma, kefenin cebi yoh, kıy paraya, eyisinden takdır, ahanda büle kop kop.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Vakti zamaninda,

Emmioğlunun taunusla keçiörene düğüne gideyorduk,neyse trafik kilit olmuş,önde faça doğan,dayim açmiş son sesi öyle böyle değil anfi son demlerini yaşiyor.

Arayada sigorta atmamiş bas vurdukça farlar stoplar gidip geliyor..kuzu-kuzu parçasi çaldikça,araba koyuna bağlamiş...

Plaka bağiriyor...

Bagaj feveran ediyor..

Arka koltuktaki tesbihli elemanin saçlar titriyor..

Kulak zarı zaten halaya durmuş...

Demem o ki bizim taunus çok yakiyor.
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Yusuf mahmut tuncer team kullanın...

Bir de, bizim aşşa mahallede jameson var.
Suriyeli apaçiler bayılıyor, akan yazılar, renkli renkli.
Ama kia araban yoksa olmaz.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Hacı önce kapılardaki hoparlörleri sök, ölçüsüne bak aynı ölçüden hopalör al.

Herkes bi 16 cm diyip durmuş başlıkta ama ben mi kaçırdım? Hoparlörün kaç cm olduğu bilgisi mi geçti bir yerde?

Önce söktüğün hopların yerini bi değiş, sağ sol yap. Bak bakalım solda cızırdayan hop sağda da cızırdıyor mu?

Belki hop sağlam ama teybin çıkışı bozuldu (zor ihtimal)

Eğer gerçekten hoparlör ihtiyacın var ise arabaya uygun ölçüde, paran dahilinde alabileceğin en iyi hoparlörü al.

Çocukluğundan beri bu işleri kovalayan, dükkanda can sıkıntısına anfiler yapan, yaptığı anfiler ile 30-40 cm wooferlar ile binayı inleten bir adam olarak lafımı dikkate al :p
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Hacı önce kapılardaki hoparlörleri sök, ölçüsüne bak aynı ölçüden hopalör al.

Herkes bi 16 cm diyip durmuş başlıkta ama ben mi kaçırdım? Hoparlörün kaç cm olduğu bilgisi mi geçti bir yerde?

Önce söktüğün hopların yerini bi değiş, sağ sol yap. Bak bakalım solda cızırdayan hop sağda da cızırdıyor mu?

Belki hop sağlam ama teybin çıkışı bozuldu (zor ihtimal)

Eğer gerçekten hoparlör ihtiyacın var ise arabaya uygun ölçüde, paran dahilinde alabileceğin en iyi hoparlörü al.

Çocukluğundan beri bu işleri kovalayan, dükkanda can sıkıntısına anfiler yapan, yaptığı anfiler ile 30-40 cm wooferlar ile binayı inleten bir adam olarak lafımı dikkate al :p

Daha konunun ilk mesajındaki detayları kaçırmışsın be başkan :mrgreen:

Dalgınsın herhal bu aralar :)

ilk mesaj @KUVVETMİRA

"sesi biraz açınca arabanın kapılardaki aporlörden gelen sesler çatırdamaya başlıyor.
16 santim çapında 2 aporlör
yok efendim 2 yollu, 3 yollu, mid takım...
anladığım bir konu değil,
ben istiyorum 200 tl vereyim, iyi müzik dinleyeyim.
???
"
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Adı çok met edilmiş bir kac kisi var Ankara da Pioner Mehmet gibi 200 liranı teybinle birlikte çekerler. 1-2 ay sonra anlarsın dalgayı :jocolor:
 

'-'

Katılım
16 Kas 2017
Mesajlar
804
sıkıntının ne olduğunu anlamadan olmaz
hoparlör yerleri(kabin) işlevini yerine ne kadar getirebiliyo, modal rezonansa uygun yerdeler mi
teyp hoparlörleri besleyebiliyo mu
tiz sesler olmadan, bas sesler
bas sesler olmadan, tiz sesler. tat vermez...
yok öyle ucuz(kolay) çözüm. erbabını bulacan
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Kelimeyi yanlış yazarak genç dimağları zehirlediğinin farkında mısın bayım?

Neyse ben doğrusunu yazayım: fransızca haut–parleur'dan dilimize geçmiş. Hoparlör de diyebilirsin, oparlör de diyebilirsin ama asla ve asla aporlör diyemezsin. Saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst