aporlör tavsiyesi

Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
404
Sadece körüğü yırtıldıysa, körüğün en babası 15-20 TL. Eskisini söküp yenisini beyaz tutkalla yapıştırınca 10 numara oluyor. Evdeki subwooferdan benzer sesler geliyordu, yeni tamir ettim.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
571
İyi ses için oto anfi ve güzel kolonlar lazım fakat bu 200tl bütçeyi asar. Teybin gayet yeterli. 2. El 2 adet temiz kolon yapistir kardeşim. Pioneer, Jbl gibi markalardan sasma.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
gardeşim hangi akılla aldı bilmiyomda 15000 e döküntü bi doğan almış...üstünden de 4 tane apollö sökmüş... yenilerini almış tabi...
lazımsa get de evden al beleş... 1 paket ciara al çocuga yeter... :p
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Yaw o değilde gelin size bi şahit olduğum olayı anlatam.

4-5 sene evvel bizim halaoğluynan bi oto sesciye gittik. Teybi pörtlemiş ucuz bi usb li teyp taktirak didik emektara.

Adamla pazarlik yapyoz "yoh şu cancanlıymış 3 guruş ucuza ver şundan olsun" diyok, "olu mu la öyle, bana gelişi ogada zati" diyo adam, tam bi çingen pazarlığı içindeydik ki biz erken pes ettik uygunca bişeyde el sıkıştık heh dedik tak bunu. Mebla da en fazla 100tl ya va ya yok.

O sırada her yanı dökülen beyaz bi şahin geldi. Ama arabayı görmeniz lazım,yürüyen enkaz... Tampon eğri, egzoz sarkmış düştü düşecek, kaporta sağı solu pas içinde vuruk, çizik vs vs...

İçinden (baba oğulmuş sonradna konuşmadna öğrendik) iki kişi indi.
-Dün geldik pazarlık yaptık hatırladın mı bizi? dedi adam.

Bizim otocunun gözler parladı hemen;
-Hatırlamam mı abey hoşgeldiniz, tamam mıdır takıyoz mu tesisatı? diye hevesle atladı.

Az daha indirim yap yaw falan demeye kalkınca şahinci baba, oto teypci hemen isyana bağladı;
-Abi gidip bakmışındır piyasaya dünden beri, 2 binden aşağı bulamazsın bu tesisatı zaten, ben dün 1800 demiş bulundum senin oğlanın hatrına, genç adam hevesi etmiş diye yaptık bi güzellik, yoksa pişmanım, yarın gelsen 2bin oldu derim haberin ola" dedi.

Biz halaoğluynan şok. Agızlar açık izliyoz adamları. 100tl lik teyp taktırıcaz on dakka pazarlık edip "ulan pahalı mal mı taktırıyoz daha ucuzunu mu alsak?" diye düşünürken adamların şahine taktıracağı tesisata bak. Lan o şahini satmaya kalksan 5bin ya eder ya etmezdi o günün parasıyla.

Hadi arabanı seviyosun diyelim lan git bi boyat, tamponu düzelttir sağını solunu çekiçlet aq arabaın g.tü afrikaya başı amerikaya bakıyor, 1800e müzik tesisatı taktırmak nedir la, nasıl insanlar la bunlar? dedim içimden.

Ve o gün bir kez daha anladım ki doğan görünümlü şahinlerden korkacan arkadaş, (genelde)sürücüleri baya dengesiz oluyor zira :)

Velhasıl uzun lafın kısası Guvvet efendi 2 aporlörün lafını yapma, kefenin cebi yoh, kıy paraya, eyisinden takdır, ahanda büle kop kop.

Hocam hata sizde... Tesisatsız şahine binilir mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst