Reklam tamamen şişirme :queen: çok fazla parası olmayan 17-18 yaşındaki arkadaşlarımıza göre bir motor bence :cat:
çok fazla parası olmayan gençlere göre demiştiniz ama ybr ile fiyatı aynı ybr alinca zengin kaliteli falan oluyorda aynı para bunu alanlara niye onyargi oluyor anlamis degilim...
Son düzenleme: